اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 9 درصدی ایجاد دفاتر ICT روستایی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری از رشد 9 درصدی ایجاد دفاتر ICT روستایی در این استان خبر داد.

رشد 9 درصدی ایجاد دفاتر ICT روستایی در چهارمحال و بختیاری

علیرضا فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به وسعت و گسترش جمعیت و تنوع نیاز جامعه بشری هر روزه نیاز به وجود دفاتر پیشخوان دولت و ارائه خدمات در قالب این دفاتر بیش از پیش احساس می‌شود.

وی افزود: ایجاد دفاتر پیشخوان دولت در این استان در ابتدای سال 88، آغاز اجرای طرح خصوصی‌سازی 90 دفتر شهری و 145 دفتر روستایی بوده است که این تعداد دفاتر تا پایان سال 90 به 110 دفتر شهری و 157 دفتر روستایی افزایش یافته است.

فتحی با بیان اینکه این دفاتر در راستای کاهش مراجعات مردم به ادارات و جلوگیری از هدررفت وقت آنها پایه‌ریزی شده است، افزود: اجرای اصل 44 قانون اساسی و تاکید بر ارائه خدمات به دستگاه‌های اجرایی دولت از طریق پیشخوان و همچنین سهولت و دسترسی به خدمات از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی دفاتر پیشخوان در سطح این استان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید فرهنگ استفاده از امکانات جدید و نو در حوزه مخابراتی و ارتباطات برای مردم بیان شود، افزود: فناوری اطلاعات از مهم‌ترین اصول در راستای سیاست دولت است بر همین اساس رسانه‌ها و مطبوعات در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی با تأکید بر اینکه ضرورت و اهمیت این دفاتر در سال‌های اخیر بسیار مبین و روشن است، گفت: ماهیت و کاربرد این دفاتر بر هیچ یک از مراکز اداری پوشیده نیست.

فتحی با اشاره به کار ویژه‌ها و اهداف این دفاتر، گفت: تجمیع خدمات عمومی و دولتی و تمرکززدایی و افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت خدمات کشوری، فرآیند و فرآورده‌های دفاتر پیشخوان خدمات دولت طبق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای عدالت‌ورزی، کاهش فساد اقتصادی و اداری، سهل‌المسیر شدن دالان‌های بروکراتیک و استفاده عمومی و انعطاف‌پذیری سازمانی و رضایت‌بخشی بدنه اجتماع در ساخت دولت تکنوکرات و الکترونیک بر هیچ عقل سلیمی پوشیده نیست.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول