اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

صعب‌العبور بودن 80 درصد مناطق هزینه‌های مخابرات را افزایش داده است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضریب توپوگرافی بالای 80 درصد این استان بسیاری از هزینه‌ها از جمله خدمات مخابراتی را افزایش داده که در این زمینه نیازمند حمایت‌های مالی بیشتری از مرکز هستیم.

صعب‌العبور بودن 80 درصد مناطق هزینه‌های مخابرات را افزایش داده است

کورش امیدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ‌استان کهگیلویه و بویراحمد در مجموع بیش از 5 ‌هزار و 800 کیلومتر راه اصلی و روستایی صعب‌العبور دارد که از این حیث در کشور خاص است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد صعب‌العبور بودن راه در کنار پراکندگی بسیار زیاد روستاها و آبادی‌ها را دو عاملی دانست که خدمات‌رسانی را در این استان پرهزینه کرده است.

امیدی‌پور ادامه داد: عملیات راهسازی، زیرساخت‌ها و گسترش خدمات مخابراتی از کارهایی است که در این استان هزینه‌های بسیار بیشتری را بر متولیان آن‌ها متحمل می‌کند.

وی گفت: یک‌هزار و 790 روستای دارای سکنه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به فاصله‌های بسیار زیاد و به صورت پراکنده از هم هستند.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش زیرساخت‌ها و امکانات مخابراتی در موضوعات مختلف، تاکید کرد:‌ این استان حوادث و سوانح طبیعی و غیر مترقبه زیادی دارد که در این زمینه به شدت نیازمند گسترش خدمات مخابراتی از جمله تلفن همراه، ثابت، اینترنت و... هستیم.

این مسئول ارشد در استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از دست‌اندرکاران شرکت مخابرات این استان بیان کرد: با وجود مشکلاتی که به آن‌ها اشاره شد از جمله صعب‌العبور بودن بسیاری از مناطق استان و پراکندگی روستاها و جاذبه‌های گردشگری، هزینه‌های این شرکت بالا می‌روند که در این زمینه نیازمند حمایت وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران هستیم.

وی تاکید کرد: البته این مشکلات مانع از خدمت‌رسانی در حوزه مخابرات و IT به مردم نمی‌شود و ما هر روز در کهگیلویه و بویراحمد شاهد گسترده شدن سفره خدمات نظام مقدس اسلام هستیم.

امیدی‌پور به بهره‌برداری از پروژه‌های مخابراتی در هفته گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: اگر چه پیشرفت‌ها در این زمینه خوب بوده است ولی همچنان خلاها و نقایص فراوانی در این حوزه داریم و مردم ما شایسته خدمات بیشتر و با کیفیت‌تری به‌ویژه در برخورداری از اینترنت با سرعت هستند.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد ضریب توپوگرافی این استان را افزون بر 80 درصد خواند و خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به‌لحاظ جغرافیایی یک استان خاص و کوهستانی است که امید است با عنایت و درک این موضوع از سوی مسئولان کشوری و همت و تلاش مسئولان استانی بتوانیم خدمات به مراتب بهتری را به مردم این استان که هیچ چیز برای انقلاب و اسلام کم نگذاشته‌اند، داشته باشیم.

وی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی خاص خود هم نیازمند پوشش گسترده‌تر خدمات مخابراتی است و هم با توجه به هزینه‌بر بودن این خدمات و زیان‌ده بودن شرکت مخابرات این استان نیازمند عنایت بیشتر مسئولان شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات است.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول