اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جابه‌جایی فیبر نوری

شهرداری دوگنبدان 2 میلیارد ریال به مخابرات پرداخت کرد

خبرگزاری فارس: رئیس مخابرات گچساران گفت: به منظور جابه‌جایی فیبر نوری واقع‌‌شده در مسیر پروژه زیرگذر شهری گچساران، شهرداری دوگنبدان 2 میلیارد ریال به مخابرات پرداخت کرد.

شهرداری دوگنبدان 2 میلیارد ریال به مخابرات پرداخت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران فریدون کرمی صبح امروز در نشست بررسی روند اجرایی پروژه زیرگذر گچساران اظهار کرد: پروژه زیرگذر شهری گچساران یکی از بزرگ‌‌ترین پروژه‌های شهری کهگیلویه و بویراحمد است.

* برآورد 9 میلیارد و 800 میلیون ریالی مخابرات گچساران برای جابه‌جایی فیبر نوری

رئیس مخابرات گچساران با اشاره به مدت قرارداد احداث زیرگذر گچساران بیان داشت: طبق قرارداد، این پروژه باید در مدت 25 ماه احداث شود که تاکنون حدود یک‌سال از اجرای آن می‌گذرد.

کرمی با انتقاد از عدم پیش‌بینی‌های لازم در اجرای پروژه زیرگذر از سوی مسئولان وقت یادآور شد: در سال 87 که طرح اجرای این پروژه در مراحل اولیه قرار داشت، با استعلام شهرداری مبلغ برآورد جابه‌جایی تجهیزات مخابراتی افزون بر 6 میلیارد ریال به مشاور طرح اعلام شد.

وی افزود: هیچ اقدامی در زمینه پرداخت اعتبار برای جابه‌جایی تجهیزات مخابراتی صورت نگرفت و در جلسه آغاز به کار زیرگذر تمامی موانع به شرکت نفت که کارفرمای این پروژه است گفته شد و در آن جلسه مشاور طرح زیرگذر گچساران برای رفع موانع مخابراتی زیرگذر اعلام آمادگی داشتند.

کرمی با بیان اینکه دو ماه پس از آغاز عملیات اجرایی زیرگذر از سوی شورای اسلامی شهر دوگنبدان نامه‌ای در زمینه برآورد جابه‌جایی به مخابرات ارسال شد، تصریح کرد: مبلغ برآورد جدید برای برداشتن تجهیزات مخابراتی در ابتدای سال 90 افزون بر 9 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان شد.

وی خاطرنشان کرد: با قول مساعد مسئولان استانی مقرر شد در ابتدای سال 90 حدود یک پنجم این مبلغ به مخابرات پرداخت شود که این امر محقق نشد.

* فیبر نوری مخابرات در روند اجرای زیرگذر تأثیری نداشته‌ است

رئیس مخابرات گچساران با انتقاد از تأخیر در پرداخت اعتبار به منظور جا‌به‌جایی تجهیزات مخابراتی در مسیر زیرگذر افزود: شهرداری دوگنبدان 2 میلیارد ریال پرداخت کرده است که به زودی عملیات جابه‌جایی تجهیزات مخابراتی زیرگذر گچساران آغاز می‌شود.

کرمی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته توسط مخابرات گچساران بیان داشت: کابل‌های مورد نیاز برای عملیات جابه‌جایی فیبر نوری خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح زیرگذر گچساران حد فاصل پمپ بنزین تا فلکه قدس قدیم هیچ‌گونه تجهیزات مخابراتی که مانع کار باشد وجود ندارد.

کرمی کانال‌سازی مسیر به متراژ 2 هزار متر، لوله‌گذاری و نصب حوضچه برای قرار گرفتن کابل‌های مخابراتی، تغییر دو مسیر عرضی که در مسیر زیرگذر بوده را از دیگر اقدامات مخابرات گچساران در راستای برداشتن موانع مخابراتی برای اجرای زیرگذر عنوان کرد.

وی یادآور شد: مدت زمان قرارداد اجرای پروژه که افزون بر دو سال بوده و تاکنون وقفه‌ای بابت تجهیزات مخابراتی در اجرای زیرگذر به وجود نیامده است.

رئیس مخابرات گچساران با اشاره به محل قرار گرفتن فیبر نوری مخابرات گفت: تجهیزات مخابراتی تأثیری در روند اجرایی زیرگذر گچساران نداشته است و این تجهیزات به زودی جابه‌جا می‌شود.

کرمی با قدردانی از فرماندار گچساران و شهردار دوگنبدان در راستای همکاری با مخابرات و جابه‌جایی تجهیزات مخابراتی، همکاری و همراهی مسئولان و مردم در اجرا و بهره‌برداری از پروژه زیرگذر گچساران را خواستار شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول