اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 31 خرداد لغایت سوم تیر‌ماه سال جاری انجام می‌شود

گردهمایی بزرگ شرکت‌های مخابراتی کشور در اصفهان

خبرگزاری فارس: از تاریخ 31 خردادماه لغایت 3 تیر‌ماه سال جاری، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تخصصی مخابراتی کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ شرکت‌های مخابراتی کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، سومین دوره نمایشگاه مخابرات، اطلاع‌رسانی و صنایع وابسته با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به دنبال آن اعلام حمایت شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکز در حال برنامه‌ریزی به منظور برگزاری یک دوره موفق است.

دانشگاه صنعتی شریف، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، مؤسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات، گروه علمی تحلیلی طیف، انجمن برق و الکترونیک ایران شاخه اصفهان و انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران حامیان علمی این دوره نمایشگاه هستند.

اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی، مشاوران و پیمان‌کاران مخابرات، اتحادیه صنف فروشندگان و تعمیرکنندگان تلفن‌های ثابت و همراه شهرستان اصفهان نیز حمایت معنوی و همکاری همه‌جانبه خود را از این رویداد تخصصی اعلام کرده‌اند.

در بخش نشریات، هفته‌نامه عصر ارتباط، ماهنامه شبکه، دوهفته‌نامه عصر شبکه و ماهنامه همراه ایرانی از این نمایشگاه حمایت لازم را به عمل می‌آورند.

به احتمال قوی نشست مدیران عالی مخابرات کشور نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود. 

تاکنون طیف وسیعی از شرکت‌های خدمات مخابراتی کشور از میان تمام حوزه‌های مخابراتی و در زمینه‌هایی چون GPS، تولید و عرضه تجهیزات مخابراتی و فروشندگان و شرکت‌های خدماتی تلفن‌های ثابت و همراه، اپراتورهای تلفن همراه و ارائه‌کنندگان خدمات WiMAX و بی‌سیم و عرضه‌کنندگان خدمات SMS حضور خود در نمایشگاه را قطعی کرده‌اند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول