اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مخابرات به نیازهای مردم کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اینترنت پاسخ دهد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش اینترنت در توسعه و گردش اطلاعات گفت: اینترنت پر سرعت از نیازهای اصلی این استان بوده که امید است شرکت مخابرات با وجود موانع پیشرو به این نیاز مردم پاسخ دهد.

مخابرات به نیازهای مردم کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اینترنت پاسخ دهد

کورش امیدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به افتتاح 36 پروژه مخابراتی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در روز گذشته با حضور معاون وزیر ارتباطات و قائم مقام شرکت مخابرات ایران صورت گرفت، اظهار کرد: هر روز شاهد گسترش عرصه خدمات‌رسانی در سراسر کشور و این استان هستیم که همه این‌ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز سرعت تحولات و پیشرفت‌ها به ویژه در حوزه IT بسیار زیاد است که لازم است با همت و تلاش همه مسئولان در استان کهگیلویه و بویراحمد این استان نیز از قافله پیشرفت عقب نماند و خود را با سرعت تحولات کشور و جهان هماهنگ‌تر کند.

وی با بیان اینکه رشد کمی و کیفی به صورت همزمان می‌تواند منجر به توسعه شود، گفت: اکنون به برکت انقلاب اسلامی شاهد انجام بسیاری از خدمات و زیرساخت‌ها در این استان هستیم که این موضوع در کنار گسترش جمعیت انسانی و ساخت مراکز اداری و دانشگاهی می‌طلبد که مسئولان به فکر تامین امکانات و خدمات مورد نیاز در این بخش‌ها باشند.

*با تاسیس مراکز دانشگاهی جدید نیازمند ارائه خدمات اینترنتی مطلوب هستیم

امیدی‌پور ادامه داد: قبل از این، ما در این استان مرکز علمی و دانشگاهی نداشتیم ولی اکنون که به همت دولتمردان در نظام اسلامی بیش از 17 مرکز علمی دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد داریم نیازمند برخی خدمات زیرساختی از جمله اینترنت هستیم.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه‌ها و بسیاری از مراکز ما به اینترنت پر سرعت نیاز دارند، تصریح کرد: اگر ما واقعا به دنبال کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها هستیم باید با تقویت زیرساخت‌ها، اینترنت پر سرعت را به روستاها ببریم تا جوان روستایی ما برای یک ثبت‌نام ساده مجبور نباشد به شهر بیاید.

* 1860 جاذبه توریستی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند زیرساخت‌های مخابراتی هستند

وی اضافه کرد: یک روستایی وقتی می‌بیند برای یک کار کوچک مجبور است ده‌ها هزار تومان خرج کند تا آن کار را در شهر انجام دهد، ترجیح می‌دهد از روستا به شهر بیاید.

امیدی‌پور با اشاره به تاسیس چند شهرستان و بخش جدید در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بخش‌ها و ادارات جدید مستقر شده به خدمات مخابراتی نیاز دارند که لازم است شرکت مخابرات برنامه‌ریزی لازم را در این‌باره داشته باشد.

این مسئول ارشد در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به گردشگرپذیر بودن و زیاد بودن نقاط توریستی و مذهبی در این استان اشاره و تاکید کرد: با توجه به پراکنده بودن این مراکز و برای توسعه صنعت توریسم ضروری است برای افزایش زیرساخت‌های مخابراتی تلاش کنیم.

امیدی‌پور تعداد جاذبه‌های توریستی و مذهبی کهگیلویه و بویراحمد را افزون بر هزار و 860 مورد اعلام کرد و ابراز داشت: افزایش امکانات و زیرساخت‌های مخابراتی در این مراکز مورد نیاز است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول