اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد:

9 خدمت در سایت مخابرات استان یزد ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد از ارائه 9 خدمت در سایت مخابرات استان یزد خبر داد.

9 خدمت در سایت مخابرات استان یزد ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدمهدی مقوم ظهر امروز در نشست معاونت توسعه و منابع انسانی استاندار یزد و مدیران کل این حوزه معاونت با خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون تغییر آدرس تلفن، بستن صفر دوم، دریافت ریز مکالمات، مزاحمت‌های تلفنی، دریافت آخرین صورت‌حساب و پرداخت آن و ... از جمله خدماتی است که به صورت الکترونیک و از طریق سایت مخابرات استان یزد قابل انجام است.

وی یادآور شد: مشترکان تلفن ثابت باید برای استفاده از این خدمات یک بار به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و یوزر و پسورد دریافت کنند و پس از آن این 9 خدمت را دریافت کنند.

مقوم بیان کرد: اگر خدمات دیگری از جمله ثبت‌نام تلفن نیز در این سایت امکان‌پذیر شود، دیگر هیچ نیازی به حضور افراد در مخابرات نیست.

وی در بخش دیگری از این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد مخابرات عنوان کرد: در حال حاضر 584 هزار شماره تلفن ثابت در استان یزد نصب شده که 470 هزار عدد آن فعال و مشغول به کار است و حدود 100 هزار شماره نیز نصب شده و در انتظار تقاضای مردم است.

وی ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان یزد را 43.6 درصد اعلام کرد و افزود: 171 مرکز تلفن ثابت در یزد به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

مقوم با اشاره به ضریب نفوذ خوب تلفن‌همراه در استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر 882هزار شماره مشغول به کار در حوزه تلفن همراه داریم و ضریب نفوذ این تلفن در استان یزد 80.5 درصد است.

وی عنوان کرد: ضریب نفوذ کشوری به طور متوسط 64 درصد که استان یزد 16 واحد از ضریب کشوری جلوتر است.

مقوم همچنین یادآور شد: 542 سایت BTS در جاده‌ها، شهرها و روستاهای استان و جاده‌های ریلی یزد به مردم این استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی ظرفیت تلفن همراه استان یزد را یک‌میلیون شماره اعلام کرد و افزود: در راستای تکمیل ظرفیت استفاده از تلفن همراه در استان یزد گام برمی‌داریم.

مقوم یادآور شد: در حال حاضر 3هزار و 57 کیلومتر از جاده‌های استان یزد و 917 کیلومتر از مسیر ریلی استان یزد زیر پوشش خدمات تلفن همراه هستند.

وی عنوان کرد: در حوزه ارتباط دیتا نیز ظرفیت فعلی دیتا حدود 30 هزار پورت منصوبه است که بخشی از آن برای خطوط پرسرعت برای بانک‌ها و موسسات استفاده می‌شود.

مقوم بیان کرد: 18 هزار و 769 پورت از دیتای استان یزد مشغول به کار است که از این تعداد حدود 14هزار پورت اینترنت خانگی یا ADSL است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول