اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مخابرات ایران:

شرکت مخابرات ایران 5 هزار نیرو استخدا‌م می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ‌از صدور اطلاعیه جذب 2 هزار و 500 نیرو در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت:‌ این تعداد تا پایان امسال به 5 هزار نفر افزایش می‌یابد.

شرکت مخابرات ایران 5 هزار نیرو استخدا‌م می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدمصطفی سیدهاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان و بهره‌برداری از 127 پروژه مخابراتی در هرمزگان با بیان اینکه در خصوصی‌سازی مخابرات برنده واقعی دولت بوده است اظهار داشت: هم اکنون 32 هزار نیروی رسمی و 40 هزار نفر پیمانکاری در شرکت مخابرات شاغل هستند.

وی افزود: همچنین اطلاعیه جذب دو هزار و 500 نیرو در نیمه نخست امسال نیز صادر شده است که این تعداد تا پایان امسال به پنج هزار نفر افزایش می‌یابد.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه قبل خصوصی‌سازی مخابرات یک ریال نیز از درآمدهای این شرکت به دولت داده نمی‌شد، افزود: شرکت مخابرات علاوه بر پرداخت 20 هزار میلیارد ریال سود به سهامداران خود، مبلغی برابر با 30 هزار میلیارد ریال را نیز طی سال گذشته به دولت پرداخت کرده است.

سید هاشمی همچنین با بیان اینکه سود شرکت مخابرات در سال 87 که سال نخست مدیریت بخش خصوصی بر آن است معادل 6 هزار و 400 میلیارد ریال است گفت: این رقم در حال حاضر به 20 هزار میلیارد ریال افزایش یافته و سود سهام این شرکت نیز سه برابر شده است.

رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران با بیان اینکه در سال 90، 7 میلیون مشترک از خدمات ارزش افزوده این شرکت استفاده کرده‌اند، ابراز داشت: نصب یک میلیون و 486 هزار پورت پرسرعت دیتا، معرفی 200 سرویس جدید خدمات ارزش افزوده، دایرسازی یک میلیون شماره تلفن ثابت و دایرسازی شش میلیون تلفن همراه از جمله برنامه‌های شرکت مخابرات در سال جاری است.

به گفته وی در حال حاضر تعداد پورت‌های واگذار شدهADSL  در کشور توسط شرکت مخابرات به یک میلیون و 400 هزار پورت پرسرعت رسیده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در پایان گفت: در سال‌های بعد از خصوصی‌سازی تاکنون 16 هزار میلیارد ریال در زمینه توسعه‌ شبکه موبایل، تلفن ثابت، دیتا و NGN اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول