اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بخش قصرقند خبر داد

تعطیلی سه ماهه خدمات پستی در قصرقند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش قصرقند گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون خدمات پستی به‌ویژه دریافت و ارسال مرسوله‌های پستی در قصرقند تعطیل شده است.

تعطیلی سه ماهه خدمات پستی در قصرقند

عبدالله رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تعدادی از شهروندان قصرقندی با ابراز گلایه از عدم قبول نامه و هر گونه مرسوله برای ارسال به سایر نقاط خواستار حل این مشکل بعد از گذشت بیش از دو ماه شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات پستی به‌ویژه دریافت و ارسال مرسوله‌های پستی تعطیل شده و این امر موجب سرگردانی مردم و ادارات بخش شده است.

 رئیسی ادامه داد: پیگیری و مکاتبات مکرری صورت گرفته ولی این مشکل همچنان حل نشده و با توجه به مکاتبات عدیده، نتیجه‌ای حاصل نشده است.

رئیس شورای اسلامی بخش قصرقند خواستار هر چه سریعتر مشکلات مردم در این زمینه شد.

مسئول اداره پست شهرستان نیکشهر نیز با تایید عدم قبول دریافت و ارسال مرسوله‌های پستی در بخش، مشکل را پیدا کردن و از کار افتادن دستگاه بارکدخوان عنوان کرد و افزود: حدود دو ماه است که این مشکل وجود دارد و اداره پست نیکشهر اقدامات و پیگیری‌های زیادی انجام داده است.

مرتضی قندهاری گفت: به محض از کار افتادن دستگاه بارکدخوان سیستم به استان ارسال شده و در حال تعمیر است که این مشکل در ابتدای هفته آینده مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: کارهای پستی تعطیل نشده و همکاران پستی در بخش قصرقند‌ نامه‌ها را بصورت دستی تحویل و برای انجام امورات پستی به مرکز شهرستان انتقال و کارها در حال انجام است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول