اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات گچساران خبر داد

صرف 10 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات جدید مخابراتی

خبرگزاری فارس: رئیس مخابرات گچساران گفت: برای تسریع در روند ساخت زیر‌گذر گچساران و جابه‌جایی فیبر نوری در مسیر این پروژه، حدود 10 میلیارد ریال صرف خرید تجهیزات جدید مخابراتی شده است.

صرف 10 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات جدید مخابراتی

فریدون کرمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از مشکلات و موانع پیش روی احداث پروژه زیر‌گذر شهری گچساران مشکل وجود کابل فیبر نوری در این پروژه است.

وی از خرید تجهیزات جدید مخابراتی برای تسریع در انجام پروژه زیرگذر گچساران خبر داد و افزود: این کابل‌ها از کارخانه شهید قندی یزد خریداری شده است و تا دو هفته آینده به مخابرات گچساران تحویل داده می‌شود.

* عملیات جابه‌جایی فیبر نوری توسط متخصصان مخابرات گچساران صورت می‌گیرد

رئیس مخابرات گچساران یادآور شد: برای خرید تجهیزات مخابراتی جدید افزون بر 9 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

کرمی کانال‌سازی مسیر به متراژ 2 هزار متر، لوله‌گذاری و نصب حوضچه برای قرار گرفتن کابل‌های مخابراتی، تغییر 2 مسیر عرضی که در مسیر زیرگذر بوده را از دیگر اقدامات مخابرات گچساران در راستای برداشتن موانع مخابراتی برای اجرای زیرگذر عنوان کرد.

وی ابراز داشت: با توجه به پیچیدگی و تخصصی بودن عملیات جابه‌جایی تجهیزات فیبر نوری در زیرگذر گچساران، این کار توسط مهندسان و نیروهای تخصصی مخابرات گچساران انجام می‌شود.

کرمی با بیان اینکه مدت زمان جا‌به‌جایی تجهیزات مخابراتی و نصب کابل‌های جدید زمان‌بر است، گفت: عملیات جا‌به‌جایی تجهیزات مخابراتی حداقل یک ماه طول می‌کشد که به منظور تسریع در روند ساخت زیر‌گذر گچساران این کار در مدت زمان کمتری انجام می‌شود.

وی با تقدیر از فرماندار گچساران و شهردار دوگنبدان در همکاری و تعامل با مخابرات این شهرستان خواستار همکاری و تعامل سازنده دیگر ادارات و نهادها شد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول