اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت مخابرات استان قم عنوان کرد

راه‌اندازی مرکز تماس در شرکت مخابرات استان قم

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل شرکت مخابرات استان قم گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات آنلاین به همشهریان و مشترکین مرکز تماس را در شرکت مخابرات استان راه‌اندازی می‌کنیم.

راه‌اندازی مرکز تماس در شرکت مخابرات استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدرضا زهره‌وند ظهر امروز در مراسم افتتاح 27 پروژه مخابراتی در استان قم گفت: اتحادیه مخابرات شعار روز جهانی مخابرات در سال جاری را اثربخشی حضور زنان و دختران در فناوری اطلاعات نامگذاری کرده است.

وی افزود: زنان هم باید با استفاده از امکانات و فناوری اطلاعات، فرصت کارآفرینی و تجارت را در زمینه الکترونیک ایجاد کنند تا بتوان بستر مناسبی را برای ایجاد شبکه الکترونیکی کار در منزل برای آنان به وجود آورد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم تصریح کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌تواند رویکرد و راه‌حل جدیدی برای از بین بردن شکاف دیجیتالی و فاصله جنسیتی در جامعه باشد و برای رسیدن به این امر باید زمینه را برای استفاده تمام مردم از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای کمک به ایجاد آینده‌ای بهتر فراهم کنیم.

وی تکریم ارباب رجوع، رعایت ارزش‌های اخلاقی، قانون‌مداری، رازداری و امانتداری را جزو ارزش‌های مخابراتی دانست و عنوان داشت: شرکت مخابرات استان قم در حال حاضر توانسته است در سه عرصه فعالیت مخابراتی خود در زمینه‌های تلفن ثابت، همراه و دیتا 6 هزار و 369 پورت اینترنت پرسرعت ADSL را به متقاضیان واگذار کند.

زهره‌وند اظهار داشت: بهره‌برداری از 27 طرح و پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال و همچنین آغاز عملیات اجرایی نیروگاه تولید برق و حرارت CHP همزمان با روز جهانی مخابرات در استان قم آغاز شد.

زهره‌وند خاطر نشان کرد: پروژه مشارکتی نیروگاه مولد برق CHP با ظرفیت 6 مگاوات با هزینه‌ای بالغ بر 73 میلیون ریال از جمله پروژه‌های مهمی است که در هفته مخابرات کلنگ احداث آن به زمین زده شد.

مدیر‌عامل شرکت مخابرات استان قم بیان داشت: راه‌اندازی سیستم تلفن پردیسان با ظرفیت هزار و 200 پورت با اعتبار 320 میلیون ریال، نصب و راه‌اندازی هشت سایت BTS، توسعه شبکه کابلی و ... از جمله پروژه‌های قابل افتتاح شرکت مخابرات استان قم در هفته مخابرات است.

وی یادآور شد: واگذاری 18 هزار شماره تلفن ثابت، نصب و راه‌اندازی تجهیزات 12 هزار پورت ADSL، خرید و نصب 23 هزار پورت DLC و توسعه شبکه مخابراتی پروژه‌های مسکن مهر، توسعه فاز چهار شبکه تلفن همراه و ... از جمله برنامه‌های شرکت مخابرات در سال جاری است.

زهره‌وند اضافه کرد: همچنین اجرا و پیاده‌سازی پروژه ISMS، خرید تجهیزات تجمیع شبکه دیتا، خرید نصب و راه‌اندازی تجهیزات IMS NGN، خرید نصب و راه‌اندازی تجهیزات انتقال SDH و نصب و راه‌اندازی سافت سوئیچ همراه استان قم به ظرفیت یک میلیون و 200 هزار شماره از دیگر برنامه‌ها و اقدامات شرکت مخابرات استان قم در سال جاری خواهد بود.

مدیر‌عامل شرکت مخابرات استان قم از راه‌اندازی مرکز تماس در شرکت مخابرات خبر داد و گفت: ارزش اصلی و محور حرکت ما مشتری‌مداری است که با ایجاد مرکز تماس می‌توان انواع خدمات مشخص شده برای مشترکین را به صورت آنلاین به آن‌ها ارائه کرد.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول