اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

نگاه به مقوله محیط زیست تشریفاتی نباشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: به محیط زیست به عنوان یک موضوع تشریفاتی پرداخته نشود.

نگاه به مقوله محیط زیست تشریفاتی نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در جمع کارکنان اداره‌کل محیط زیست استان همدان اظهار کرد: اکثر روحانیون اطلاعی در خصوص محیط زیست ندارند و باید در این راستا توجیهات لازم انجام شود.

وی افزود: در این راستا محیط زیست می‌تواند با دعوت از روحانیون سراسر استان و تجلیل و تکریم از آنان مفاهیم مربوط به محیط زیست را برایشان درونی کرده تا روحانیت بتواند جایگاه محیط زیست را برای مردم از دیدگاه دین تعریف کند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: مطرح شدن موضوعات توسط روحانیت در بین اقشار جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که روحانیون به امور دینی اشراف و مردم نیز به روحانیون اعتماد دارند.

وی بیان کرد: تنها با صحبت و جلسه مشکلات مربوط به محیط زیست برطرف نمی‌شود چرا که باید ابتدا فرهنگ‌سازی در بین اقشار مختلف انجام گیرد.

محمدی ادامه داد: شنوایی آحاد مردم از روحانیت و تأثیرپذیری آنها امری است که می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات موجود باشد و این در حالی است که ما تاکنون در آموزش کوتاهی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بایستی مقابله با آلاینده‌ها افزایش یافته و به مسئله محیط زیست به عنوان یک موضوع تشریفاتی پرداخته نشود و نگرش‌ها به این موضوع جامع و الزامی باشد.

امام جمعه همدان در پایان گفت: امید است توجه به مسئله محیط زیست و مسائل مربوط به آن مورد توجه ویژه قرار گیرد و مسئولان بتوانند در این راستا گام‌های مؤثری را بردارند.

انتهای پیام/خ20/چ3000  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول