اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد انجمن طبیعت‌یاران از تغییر لاهیجان‌زاده

وجود مدیران دلسوز برای حفظ محیط زیست ضروری است

خبرگزاری فارس: تعدادی از اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد و انجمن‌های دوستدار طبیعت طی نامه‌ای به رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور از روند تغییر مدیران لایق اظهار گلایه کردند.

وجود مدیران دلسوز برای حفظ محیط زیست ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این نامه که به منظور حمایت از احمدرضا لاهیجان‌زاده مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان نوشته شده مشابه نامه قبلی بوده که انجمن‌های حامی میراث فرهنگی در زمان تغییر حیدرپور، مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان اصفهان تقدیم مقامات استانی و کشوری کردند.

متن کامل این نامه به این شرح است:

به آگاهی می‌رساند خبر جابه‌جایی مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان اصفهان احمدرضا لاهیجان‌زاده سبب نگرانی جدید دوستداران حفظ محیط ‌زیست شده است، حدود سه سال قبل که اخباری مبنی بر انتقال وی شنیده شد، سازمان‌های مردم ‌نهاد زیست ‌محیطی استان یک ‌صدا خواستار ابقا و ادامه کار وی شدند و عملکرد مثبت پنج ساله محیط زیست استان حقانیت این خواست و تشخیص را به‌ خوبی نشان داد.

در ادامه این نامه آمده است: حال در شرایطی که بولدوزرهای غول تخریب در سراسر جهان از جمله میهن ما محیط‌ زیست انسانی و طبیعی را در می‌نوردند و هیچ عرصه‌ای از آب و خاک و هوا را سلامت نمی‌گذارند، وجود مدیران دلسوز که توانسته باشند علاوه بر هماهنگ کردن مجموعه اداره متبوع با سایر اداره‌های استان تعاملی مثبت برقرار کنند و در حد ممکن و توان جلوی تخریب محیط‌ زیست ایستادگی کنند، غنیمتی است و اکنون که بخش مهمی از برنامه‌های در دست اقدام محیط ‌زیست استان نیمه‌کاره مانده است، بی‌شک بی‌هنگام‌‌ترین موقع برای تعویض مدیریت است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است، بنابراین سازمان‌های مردم‌‌نهاد زیست‌محیطی استان اصفهان ضمن قدردانی از عملکرد لاهیجان‌زاده به ‌ویژه در زمینه توسعه مناطق تحت مدیریت سازمان و هم‌چنین افزایش سطح کمی و کیفی پایش در صنایع استان، خواستار ادامه کار و ابقای ایشان در مقام خود هستند.

به گزارش فارس، یک نسخه از این نامه نیز به دفتر استاندار اصفهان تقدیم شده، این در حالی است که مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید و سابق حفاظت از محیط زیست استان اصفهان فردا با حضور مسئولان این سازمان و مسئولان محلی در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول