اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه خبر داد

جذب 100 درصدی نیروی انسانی در اداره‌کل محیط زیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره محیط زیست استان کرمانشاه گفت: امسال در اداره‌کل محیط زیست 100 درصد جذب نیروی انسانی داریم که حدود دو برابر پرسنل کنونی می‌شود.

جذب 100 درصدی نیروی انسانی در اداره‌کل محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه پیمان ابدی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته محیط زیست در سالن جلسات اداره‌کل محیط زیست برگزار شد اظهار کرد: حدود 600 میلیون تومان اعتبار برای تهیه و تجهیز امکانات محیط زیست اختصاص داده شده است.

ابدی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط اداره‌کل محیط زیست تصریح کرد: تجهیز ناوگان موتوری، اجرای 4 طرح محیط‌بانی پست پاسگاه‌، سایت پرنده ‌نگری‌، ارتقا محیط‌های حفاظت‌شده پایش و خوداظهاری صنایع و آزمایشگاه‌های معتمد را از برنامه‌های سازمان محیط زیست برشمرد و گفت: افتتاح ایستگاه‌های سنجش و برنامه‌های در راستای آموزش سطح ارتقا محیط زیست در حال انجام است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: امسال در اداره‌کل محیط زیست 100 درصد جذب نیروی انسانی داریم که حدود 2 برابر پرسنل کنونی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به مسئله ریزگردها خاطرنشان کرد: جهان با مشکلات عدیده‌ای که حاصل دخالت بشر در محیط زیست است مواجه شده که کانون‌های گرد و غبار نیز یکی از آنها است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه یادآوری کرد: برداشت‌های غیراصولی از منابع آبی زیرزمینی‌، از بین رفتن کشاورزی و تالاب‌ها و ...از عوامل بوجود آمدن پدیده ریزگردها است که برای جبران این موضوع نیاز به زمان زیادی دارد.

وی افزود: مسئله ریزگردها موضوعی بین‌المللی است که در راستای حل این معضل همه در تلاش هستند.

ابدی در پایان با اشاره به پیشگیری‌های اولیه گفت: ماسک‌های نانو  و تعداد زیادی دستگاه‌های گیرنده ریزگرد در محیط‌های بسته و عمومی به‌زودی وارد بازار می‌شود. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول