اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

حفظ محیط زیست نیازمند عزم ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فومن گفت: حفظ محیط زیست بر همگان لازم و ضروری بوده و نیازمند عزم ملی است.

حفظ محیط زیست نیازمند عزم ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه خداوند برای مومنان رسول فرستاد، اظهار کرد: کسانی که پیرو رسول خدا شده‌اند امر به معروف و نهی از منکر را مقدمه واجبات خود قرار می‌دهند.

خطیب جمعه فومن، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما تنها به بدحجابی و بی‌حجابی اختصاص یافته و در این زمینه نیز امر به معروف به درستی انجام نگرفته است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری درباره تذکر لسانی امر به معروف اشاره کرد و گفت: تذکر لسانی را معیار امر به معروف قرار دهیم که این حرکت می‌تواند موثر واقع شود.

صفوی با تصریح بر اینکه امر به معروف برای تمام مردم واجب است، ابراز کرد: امر به معروف برای پیامبر اسلام نیز واجب بود که طیبات را برای ما حلال قرار داد.

وی ادامه داد: خداوند زمینه هدایت را در اختیار ما قرار داده است که با بهره‌گیری از آن و عمل صالح راه رستگاری برای مومنان فراهم می‌شود.

خطیب نماز جمعه فومن، با اشاره به هفته جهانی محیط زیست، حفظ طبیعت گیلان را حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: طبیعت گیلان بکر بود اما حفظ آن بسیار حائز اهمیت است که باید برای آیندگان این طبیعت و نعمت الهی نگهداری شود.

وی، محیط زیست فومن را آسیب‌پذیر دانست و یادآور شد: در سیل اخیر این شهر مردم آسیب بسیاری متحمل و حاشیه‌نشین‌ها و دامداران بسیار متضرر شدند.

صفوی، خاطرنشان کرد: مسئولان تلاش کنند بستر را به نحوی فراهم آورند که ناهنجاری‌های طبیعت به مردم ضربه وارد نکند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول