اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نکا:

همیاران محیط‌‌ زیست در نکا فعال می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست نکا گفت: سعی داریم با فعال کردن همیاران محیط‌‌ زیست، حامیان مناسبی برای نگهداری از طبیعت سالم پرورش دهیم.

همیاران محیط‌‌ زیست در نکا فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، محمدعلی طالبی صبح امروز در مراسم بزرگداشت هفته محیط زیست در این شهرستان اظهار داشت: مشارکت مردم به منظور حفظ محیط زیست و دستیابی به توسعه پایدار باید همراه با برنامه‌ریزی مناسب و دراز مدت باشد تا جوابگوی نیاز جامعه باشد.

وی افزود: باید در جامعه حساسیت‌های زیست محیطی ایجاد شود و مردم با تغییر چگونگی زندگی و نوع نگرش در راستای هدفمند کردن برنامه‌ها و رعایت مسائل زیست محیطی گام بردارند.

طالبی با تاکید بر فرهنگ‌سازی مناسب در امر زیست محیطی و شعار این هفته که ساخت، ترویج و عمومی‌سازی فرهنگ زیست محیطی است، خاطرنشان کرد: آموزش‌های زیست محیطی باید براساس استانداردهای اعلام شده و منطبق بر وضعیت فرهنگی و ارزش‌های جامعه باشد.

 

وی ادامه داد: طبیعت هدیه خداوند متعال به انسان است و باید برای حفظ این نعمت و استفاده مطلوب و شایسته از آن برنامه‌ریزی و تلاش کنیم. در این رابطه همه باید پای کار باشند و به‌عنوان همیار پلیس در نگهداری این نعمت بزرگ کمک کار ما باشند.

رئیس اداره حفاظت و محیط زیست نکا با اشاره به برنامه‌ریزی مختلف در هفته محیط زیست در شهرستان نکا بیان داشت: برنامه‌های این هفته در نکا، دیدار با امام جمعه، همایش زیست محیطی با دهیاران و شوراها، بازدید از کارخانجات، همایش زیست محیطی با منابع طبیعی در حفظ محیط زیست و... است.

طالبی گفت: 16 تا 22 اردیبهشت به عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده که در کنار برگزاری چنین برنامه‌های آموزشی سعی داریم با فعال کردن همیاران محیط‌‌ زیست، حامیان مناسبی برای نگهداری از طبیعت سالم پرورش دهیم.

این مسئول در پایان اظهار داشت: همه باید با ترویج فرهنگ ‌زیست‌محیطی در خانه، مدرسه، اداره و جامعه، برای افزایش این فرهنگ در جامعه و نهادینه کردن آن تلاش کنیم و فرهنگ زیست محیطی را به‌عنوان فرهنگی پایدار برای جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول