اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

6 هزار نفر در طرح بسیج سازندگی سوادکوه همکاری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: در تابستان امسال شش هزار و 106 نفر در طرح هجرت سه بسیج سازندگی سوادکوه همکاری می‌کنند.

6 هزار نفر در طرح بسیج سازندگی سوادکوه همکاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ابوالحسن جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه واحد بسیج سازندگی سپاه سوادکوه با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه با استفاده از گروه‌های جهادی، طرح هجرت سه را در روستاهای سوادکوه اجرا می‌کنند، بیان داشت: طرح هجرت سه با هدف کمک به سازندگی و محرومیت‌زدایی و با اعزام به مناطق محروم روستایی در قالب دانش‌آموزان بسیجی، طلاب و فرهنگیان بسیجی، نیروهای حلقه صالحین و تیم‌های پزشکی و درمانی انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به شاخص‌های اجرای طرح هجرت سه اشاره و خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای داخلی با رویکرد خرید کالاهای ایرانی و پرهیز از کالای خارجی و قاچاق، کمک به توانمندسازی و هدایت تولیدکنندگان داخلی، برگزاری اردوهای مهارت‌افزایی و توانمندسازی متخصصان بسیجی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری از موارد مورد نظر در اجرای طرح هجرت سه است.

 

* چگونگی فعالیت گروه‌ها در اجرای طرح هجرت 3 تشریح شد

وی در تشریح چگونگی فعالیت گروه‌ها در اجرای طرح هجرت سه، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی طرح هجرت 3 در قالب گروه‌های 10 و 15 و 20 نفره به مدت 10 تا 15 روز در مکان اجرای طرح و یا حضور در مساجد روستاها به خدمات‌رسانی می‌پردازند.

جعفری از حضور 6 هزار و 106 نفر در این اردوها خبر داد و گفت: یک‌هزار و هفت نفر از فعالان اردوهای جهادی را بانوان و 5 هزار و 99 نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: هفت تیم بهداشتی و درمانی در طول اجرای طرح به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و ویزیت رایگان در مراکز درمانی و مناطق دیگر انجام می‌شود.

مجری طرح بسیج سازندگی سوادکوه از اجرای طرح موفق طرح هجرت سه در سال گذشته خبر داد و متذکر شد: اتمام خانه بهداشتی روستای‌ لله‌بند و پیشرفت 80 درصدی مرکز بهداشتی آزادمهر و شش پایگاه مقاومت با پیشرفت 60 درصدی نیز از برنامه‌های بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه است.

وی از همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ساخت 68 واحد مسکونی برای افراد زیر پوشش خبر داد و گفت: پنج واحد مسکونی برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام شهرستان سوادکوه در حال ساخت است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول