اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر:

سرانه فضای آموزشی دانشگاه پیام نور بوشهر افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: فضا و متراژ آموزشی به نسبت سال 1388 که نیم متر برای هر دانشجو بوده به یک متر افزایش پیدا کرده است.

سرانه فضای آموزشی دانشگاه پیام نور بوشهر افزایش یافت

مهرداد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی، اظهار داشت: در سطح استان بوشهر 11 مرکز و واحد پیام نور با بیش از یک‌هزار دانشجو فعال هستند.

احمدی افزود: در دهه فجر چهار مرکز خورموج، کنگان، دیلم و شبانکاره افتتاح شد و فضا و متراژ آموزشی به نسبت سال 1388 که نیم متر برای هر دانشجو بوده به یک متر افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: از لحاظ آموزشی نیز توسعه دانشگاه پیام نور مرتبط با نیازمندی‌های استان بوده و افزایش چشمگیری در بخش توسعه و رشته‌ها حاصل شده است.

احمدی گفت: یکی از رشته‌هایی که به پیروی از سیاست‌های نظام تقویت کرده‌ایم فیزیک هسته‌ای است که از جوانان شهرستان دشتی نیز تقاضا داریم از این رشته استقبال کنند.

وی یاد آورشد: در حوزه‌های دیگر نیز دنبال توسعه کیفی هستیم و با تهران پیگیری‌هایی برای افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد هستیم.

احمدی با بیان اینکه بیشترین اعتبارات دانشگاه پیام نور در بخش عمرانی است، تصریح کرد: 12 میلیارد تاکنون صرف پروژه‌های عمرانی این دانشگاه شده و امسال نیز 7 میلیارد تومان اعتبار ما بوده است که نسبت به مشابه سال گذشته رشد نشان می‌دهد.

احمدی افزود: در نگاه بلند مدت برنامه دانشگاه این است که آموزش را برای همه اقشار جامعه از لحاظ هزینه‌ها و شهریه‌های تحصیلی تا حد امکان و خیلی منفصانه کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه افزایش رشته‌های دانشگاهی پیام نور در هر منطقه با توجه به ظرفیت‌های آن منطقه صورت می‌گیرد از افزایش سه رشته دانشگاهی در دانشگاه پیام نور سعدآباد در سال آینده خبر داد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول