اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

احداث فضای آموزشی بیشتر در آبیک ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آبیک، احداث هفت فضای آموزشی برای رفع مشکل تک‌شیفت شدن مدارس این شهرستان را ضروری دانست.

احداث فضای آموزشی بیشتر در آبیک ضروری است

احمد نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک، اظهار کرد: 80 درصد مدارس شهرستان آبیک تک‌شیفت صبح هستند و این در حالی است که برای تک‌شیفت شدن تمام مدارس به احداث هفت فضای آموزشی نیازمندیم.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح تحول سند بنیادین در آموزش و پرورش از سال تحصیلی آینده بیان کرد: با استقرار نظام جدید آموزشی به ویژه طرح 6 -3 -3 به نیروی انسانی و فضاهای آموزشی مناسب، نیاز مبرم داریم.

این مسئول ادامه داد: انتقال کلاس‌های پیش‌دبستانی شیفت صبح به شیفت ظهر، جابه‌جایی فضاهای آموزشی از مقطع راهنمایی به ابتدایی و بالعکس، رفع کمبود نیروی انسانی با استفاده از نیروهای واجدالشرایط نهضت و بازنشستگان و اضافه‌کاری برای معلمان را برای سال آینده در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش آبیک با ذکر این مطلب که در سال تحصیلی آینده، تمام مدارس شهر آبیک به صورت مجتمع آموزشی اداره می‌شوند، تصریح کرد: اکنون 9 مجتمع آموزشی روستایی و یک مجتمع آموزشی ابتدایی و راهنمایی پسرانه در شهر داریم.

نوروزی با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر اینکه هر یک از مسئولان  ادارات باید  نسبت به هوشمند سازی مدارس اقدام کنند اظهار امیدواری کرد: با کمک و مساعدت مسئولان، در سال آینده درصد قابل توجهی از مدارس شهرستان آبیک به سیستم هوشمند مجهز می‌شوند.

وی از تصویب 52 مصوبه طی سال جاری در جلسه شورای آموزش و پرورش خبر داد و افزود: بیش از 80 درصد از مصوبات اجرایی و عملیاتی شده است.

این مسئول، از پیشرفت 50 درصدی پروژه دبیرستان شبانه‌روزی شهر خاکعلی خبر داد و گفت: 20 نفر از دانش‌آموزان دختر آبیک در رشته تربیت‌بدنی هنرستان فنی و حرفه‌ای مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول