اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد

مشارکت پارس جنوبی در احداث 26 فضای آموزشی و فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از مشارکت شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی در احداث 26 فضای آموزشی و فرهنگی در استان بوشهر خبر داد.

مشارکت پارس جنوبی در احداث 26 فضای آموزشی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی به محیط پیرامونی اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و در چند سال اخیر شاهد حمایت این سازمان از ساکنان بومی استان بوده‌ایم.

وی افزود: خدمات‌رسانی به مردم و اجرای فعالیت‌های عام‌المنفعه از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان در راستای تعامل با مردم بومی منطقه است.

مدیرعامل منطقه ویژه یادآور شد: در سال‌های اخیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در این منطقه، در زمینه ساخت و توسعه و نوسازی 26 واحد آموزشی و فرهنگی با استان بوشهر تعامل و همکاری کرده‌اند.

نصوری با تشریح این فعالیت‌ها گفت: احداث دبیرستان 6 کلاسه بندر طاهری، مدرسه 4 کلاسه نخل تقی، مدرسه 2 کلاسه روستای اخند، مدرسه 2 کلاسه روستای عسکری، دبستان 5 کلاسه روستای بستانو و دبستان 5 کلاسه بیدخون از جمله این اقدامات است.

وی بیان کرد: کمک به ساخت سالن هنرستان آزادگان بوشهر، کمک به ساخت هنرستان کنگان، پیش دانشگاهی 12 کلاسه چاه مبارک، کمک به ساخت هنرستان 6 کلاسه بندر دیر، مدرسه 3 کلاسه شهر خاص در شهرستان جم و مدرسه 10 کلاسه منصورآباد نیز از جمله طرح‌هایی است که با کمک مالی و تلاش منطقه ویژه پارس و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی در سال‌های اخیر احداث شده است.

نصوری اذعان داشت: کمک به احداث کتابخانه، مدرسه 10 کلاسه و سالن ورزشی در روستای چاه مبارک، دو مدرسه 10 و 6 کلاسه در روستای تنبک و کمک به احداث مسجد این روستا، هنرستان فنی علی‌آباد جم، ساخت سالن اجتماعات شهر عسلویه، ساخت مدرسه راهنمایی گورک سادات شهرستان تنگستان، مدرسه سرمک خورموج، احداث کتابخانه عمومی بندر دیلم، کمک به احداث دبیرستان دخترانه در بوشهر و احداث دبیرستان امام خمینی شهر برازجان نیز از دیگر طرح‌هایی است که با ساخت آنان توسط منطقه ویژه پارس و شرکت‌های فعال در این منطقه، زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی استان بوشهر توسعه یافته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه استان بهره می‌بریم و امیدوار هستیم در دسترسی به اهداف مورد نظر به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول