اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آستارا:

دانه‌ درشت‌های اقتصادی را به دفتر خود راه نمی‌دهم

خبرگزاری فارس: نماینده آستارا در مجلس نهم گفت: مردم آستارا اطمینان داشته باشند که هرگز مافیای اقتصادی و دانه ‌درشت‌ها را به دفتر خود راه نمی‌دهم.

دانه‌ درشت‌های اقتصادی را به دفتر خود راه نمی‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران، رسانه‌ها را عامل انتقال مشکلات مردم به مسئولان دانست و اظهار کرد: اصحاب رسانه و قلم همواره در تیررس حملات مختلف هستند و با توجه به اینکه هیچ‌گونه سنگری برای دفاع از خود ندارند می‌توان گفت که آنها سنگرسازان بی‌سنگر هستند.

وی، با تشریح برنامه‌های آینده خود برای توسعه شهرستان آستارا همکاری رسانه‌ها را عامل مهمی برای موفقیت در راه تحقق وعده‌های داده شده به مردم عنوان کرد و افزود: حمایت از سرمایه‌گذاری برای ایجاد مراکز توریستی و گردشگری و اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها است.

نماینده مردم آستارا در مجلس ادامه داد: در بحث احداث منطقه ویژه اقتصادی آستارا نیز با پیگیری‌های انجام شده برای تخلیه چندین واحد مسکونی در حاشیه جنوبی اسکله چند منظوره، به‌زودی حکم تخلیه قضایی صادر و این منطقه در همان مکان احداث می‌شود.

وی، درباره لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی به ویژه دانه درشت‌های شهرستان، تصریح کرد: با توجه به وعده‌هایی که به مردم داده بودم با اطمینان خاطر می‌گویم که هرگز اعضای مافیای اقتصادی را به دفتر خود راه نمی‌دهم.

نعیمی اذعان کرد: اطرافیانی که در بین ما حضور داشتند و در فکر سوء‌استفاده‌هایی بودند از خود دور کردم و بر عهد و پیمان خود با مردم تا آخرین نفس پای‌بند هستم.

وی با انتقاد از حذف پروژه احداث کمربندی شهر لوندویل و فراری دادن سرمایه‌گذاران در برخی بخش‌ها، افزود: در این زمینه صحبت‌هایی را با چند نفر از مسئولان استان و کشور داشته‌ام و تمام امور مربوط به آن را پیگیری می‌کنم.

نماینده آستارا درباره عضویت خود در کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه شهرستان آستارا با جمهوری آذربایجان هم مرز است با عضویت در این کمیسیون می‌توانیم مشکلات منطقه را به نحو مطلوب‌تری برطرف کنیم.

وی، اولویت دوم عضویت خود را در کمیسیون امور حقوقی و قضایی عنوان کرد و یادآور شد: رشته تخصصی بنده با این کمیسیون کاملا مطابقت دارد و می‌توان در کمیسیون حقوقی و قضایی مشکلات مردم را بهتر حل کرد.

نعیمی، خواستار همکاری رسانه‌ها در راه خدمت‌رسانی و تداوم نشست‌های مشترک و صمیمانه با اصحاب رسانه شهرستان شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول