اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

کارخانجات صنعتی و اقتصادی در اسدآباد ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد از ایجاد کارخانجات صنعتی و اقتصادی در شهرستان طی سال جاری خبر داد.

کارخانجات صنعتی و اقتصادی در اسدآباد ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد با اشاره به نقاط مثبت و ضعف شهرستان اظهار داشت: امروز ما در سطح شهرستان نقاط قوت داریم که به دنبال تقویت هستیم و نقاط ضعفی هم وجود دارد که می‌پذیریم و در رفع آنها گام برمی‌داریم.

وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس گفت: شهرستان اسدآباد جزو شهرستان‌های اولی بود که نتایج انتخابات آن روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت و از صحت و سلامت برخوردار بود.

فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه تذکرات نماینده مردم در مجلس در این جلسه تذکرات بنده است، افزود: برخی مدیران برخورد درستی با ارباب رجوع و مردم ندارند و موجب نارضایتی مردم شده‌اند که با تعامل نماینده در عزل و انتخاب برخی مدیران اقدام می‌کنیم.

وی مردم را ولی‌نعمتان مسئولان و نظام دانست و تصریح کرد: هیچ مرتبه‌ای بالاتر از خدمت به مردم نیست و هیچ کس حق ندارد موجب نارضایتی آنان شود.

آزادبخت با اشاره به تیراندازی در کاروان عروسی در پاسی از شب گذشته گفت: نباید این مسائل موجب سلب آسایش و آرامش مردم شود و مسلماً این مهم در شورای تأمین امنیت پیگیری خواهد شد.

وی از ایجاد کارخانجات صنعتی و اقتصادی در سال جاری خبر داد و گفت: در راستای توسعه کشاورزی در سطح شهرستان اسدآباد موافقت 34 هکتار از اراضی برای اجرای طرح‌های کشاورزی را گرفته‌ایم.

فرماندار اسدآباد همچنین به سخنرانی امیدوارکننده نماینده مردم اسدآباد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این شروع خوبی است و وحدت بین مسئولان، مردم را دلگرم و موجب تلاش بیشتر برای رسیدن به اهداف نظام می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول