اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون و کار آذربایجان‌شرقی:

بستر لازم برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان‌ها فراهم نیست

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون و کار آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس اظهارات فرمانداران مبنی بر دعوت از سرمایه‌گذاران برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی با وجود آمادگی آنان به لحاظ عدم وجود بسترهای لازم برای ایجاد این تاسیسات میسر نبوده است.

بستر لازم برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان‌ها فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، یونس فاتح ظهر امروز در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان در شهرستان چاراویماق با اشاره به پرفیت‌های موجود در شهرستان چاراویماق بر ضرورت جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال تاکید کرد و اظهار داشت: در بازدیدهای دوره‌ای که از شهرستان‌ها در دستور کار اداره کل قرار گرفته شاهد ظرفیت‌های بالای شهرستان‌ها در امر سرمایه‌گذاری و اشتغال هستیم.

وی ادامه داد: به لحاظ اهمیت و نیز بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذاران برای ایجاد و توسعه فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی لازم است از سوی دستگاه‌های مربوطه زمینه و بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاران به‌عمل آید، در این راستا بر اساس اظهارات فرمانداران و متولیان شهرستان‌ها مبنی بر دعوت از سرمایه‌گذاران برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی با وجود آمادگی این عزیزان برای سرمایه‌گذاری به لحاظ عدم وجود بسترهای لازم برای ایجاد این تاسیسات میسر نبوده است.

فاتح با تشریح اهداف و برنامه‌های سفرهای شهرستانی تصریح کرد: با حضور استاندار تلاش‌گر و مردمی و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی با تشکیل شورای برنامه‌ریزی استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تصمیمات ارزش‌مندی در راستای رفع مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری و نیز توسعه استان به‌عمل آمده است که امید است با پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی به اهداف راهبردی آن در توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان نائل شویم.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول