اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

دانه‌درشت‌های پرونده فساد مالی محاکمه شوند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خواهان عدالت در جامعه هستند، گفت: دانه درشت‌های پرونده فساد مالی باید محاکمه شوند و مردم منتظر برخورد با آنها هستند.

دانه‌درشت‌های پرونده فساد مالی محاکمه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد آیت‌الله سیداحمد خاتمی صبح امروز در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور و نورانی امام رضا(ع) در رواق بزرگ امام خمینی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در حال حاضر آنتن‌های ماهواره‌های بیگانه ماموریت دین‌زدایی، اخلاق‌زدایی و عفت‌زدایی را از خانواده‌ها برعهده دارند. 

وی با بیان اینکه گسترش فساد، فحشا و بی‌حجابی دقیقاً در راستای غیر اسلامی کردن کشور ایران است، گفت: برخی از مسئولان نیز با وجود هشدارهای مقام معظم رهبری، این موضوعات را جدی نگاه نمی‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به غیر دینی شدن آندولس اسلامی و تبدیل‌ شدن به اسپانیای غیر اسلامی امروز تاکید کرد: موضوع حجاب اسلامی امروز باید در ادارات و مکان‌های مختلف به طور جدی رعایت شود.

وی با بیان اینکه همه چیز ما دین است، گفت: آنچه که امروز دشمن را در برابر ایران زمین‌گیر کرده دینی بودن مردم است.

خاتمی با تاکید بر اینکه اگر نظام ما نظام غیر دینی بود تاکنون هفت کفن را می‌پوساند، متذکر شد: همین موضوع است که با وجود دشمنی‌ها و مشکل‌آفرینی‌های زیاد برای کشور، تاکنون این نظام محکم روی پای خود ایستاده است.

وی این موضوع را به برکت دین و حاکمیت دینی دانست و عنوان کرد: دشمنان در حال حاضر به فکر غیر مذهبی کردن ایران برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری شبکه‌های بیگانه فارسی زبان را هم‌چون جهنمی از آتش در خانه‌های مسلمانان دانست و هشدار داد: رسالت این شبکه‌ها سست ‌کردن پایه‌های اعتقادی ملت مسلمان است.

وی تاکید کرد: سال گذشته در روز 12 اسفند با فراخوان مقام معظم رهبری، مردم با عشق و ارادت به ایشان به میدان آمدند وگر نه صابون گرانی‌های اخیر به تن همه مالیده شده است.

خاتمی با بیان اینکه مردم خواهان عدالت در جامعه هستند، یادآور شد: در پرونده 3 هزار میلیارد تومانی نام افراد درشتی را می‌بینیم که مردم منتظر برخورد با آنها هستند.

وی با اشاره به قول قوه قضائیه مبنی بر برخورد با افراد درگیر در این پرونده با هر رتبه و مقام، گفت: در پرونده بیمه نیز نام چهره‌درشت‌های زیادی دیده می‌شود.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول