اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی کرمان صورت گرفت

گردهمایی کارگروه دفاتر هماهنگی امور اقتصادی شرق کشور

خبرگزاری فارس: گردهمایی کارگروه منطقه 5 دفاتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های شرق کشور به میزبانی کرمان برگزار شد.

گردهمایی کارگروه دفاتر هماهنگی امور اقتصادی شرق کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور، یازدهمین کارگروه منطقه پنج دفاتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های شرق کشور به میزبانی استان کرمان و مشارکت مدیران کل دفاتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و نماینده وزارت کشور برگزار شد.

محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمان در این گردهمایی خواستار پیگیری و ارزیابی مصوبات عملیاتی کارگروه شد و بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات آن تأکید کرد.

وی تبادل تجربیات و راهکارهای اجرایی برای بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی استان‌ها را گامی مؤثر برای ارائه راهکارهای مناسب به منظور برطرف کردن آنها دانست.

اعضای کارگروه در نشست دو روزه خود مسائل و مشکلات تأمین شیر خانوار را مورد بحث و بررسی قرار دادند که در این راستا تأمین نهادهای مورد نیاز دامداران با قیمت مناسب، اجرای بسته‌های حمایتی در بخش کشاورزی و دامپروری و تشویق دامداران به افزایش دام‌های مولد، خرید تلیسه از نژادهای معتبر و همزمان با آن ثبات بازار برای خرید شیر استحصالی، کاهش ریسک سرمایه‌گذاری دامداران و ایجاد هماهنگی بین زنجیره تأمین و توزیع شیر خانوارها پیشنهاد شد.

جلسات این کارگروه به صورت ماهانه در تمام استان‌ها برگزار شده و نتایج حاصل از مصوبات آن به وزارت کشور برای بررسی نهایی و اقدام لازم ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول