اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بیمه آرمان اعلام کرد

کاهش یک سومی بیمه شخص ثالث با افزایش 25 درصدی قیمت بیمه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بیمه آرمان گفت: با افزایش 25 درصدی بیمه شخص ثالث و 126 میلیون شدن دیه در ماه حرام، بیمه شخص ثالث یک سوم کاهش داشته است.

کاهش یک سومی بیمه شخص ثالث با افزایش 25 درصدی قیمت بیمه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علی فتحعلی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار فعالیت بیمه آرمان در قزوین اظهار کرد: برای کشوری مانند ایران که بین دو دریا قرار دارد، کمبود کشاورزی نباید وجود داشته باشد.

وی افزود: در سال 72 نیز نخستین شعبه بیمه البرز در قزوین افتتاح شد، زیرا استان قزوین، صنعتی است و ظرفیت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را دارد.

فتحعلی عنوان کرد: 25 بیمه خصوصی در کشور فعالیت می‌کنند که این خصوصی‌سازی می‌تواند به رقابت بیشتر بین بیمه‌گذارها کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: همه بیمه‌های کشور به جز بیمه ایران، خصوصی هستند و بیمه‌های سابق دولتی البرز، آسیا و دانا نیز به خصوصی تبدیل شده‌اند.

فتحعلی یادآور شد: بیمه و بانک 2 نهاد بسیار مهم هستند که در زمینه بانک، پیشرفت‌های شایان توجهی مانند کارت‌های اعتباری انجام شده ولی در بحث بیمه خلاء‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها فرهنگ‌سازی است.

وی بیان کرد: حتی برخی مسئولان نیز تفاوت بین بیمه تأمین اجتماعی و دیگر بیمه‌ها را نمی‌دانند که این نشان از تخصصی بودن بیمه و اهمیت آن دارد.

فتحعلی تأکید کرد: دیه در ماه حرام 126 میلیون تومان و در دیگر فصول سال، 5/94 میلیون است که این رقم سنگین و قابل توجهی است و ضرورت بیمه را تبیین می‌کند.

وی ادامه داد: از زمانی که دیه 126 میلیون شده، یک، سوم مردم بیمه شخص ثالث را انجام نداده‌اند در صورتی که باید رقبت برای بیمه شخص ثالث بیشتر شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول