اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

260 کارفرما از معافیت‌های بیمه‌ای برخوردار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: بیش از 260 نفر از کارفرمایان استان برای استفاده از معافیت‌های بیمه‌ای معرفی شدند.

260 کارفرما از معافیت‌های بیمه‌ای برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به  نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی، علی حسین‌پورپاکزاد اظهار داشت: از ابتدای اجرای بند (و) ماده 80 قانون برنامه پنجم توسعه در استان این تعداد کارفرمای کارگاه‌های استان از معافیت‌های بیمه‌ای برخوردار شدند.

وی افزود: بر اساس این آئین‌نامه و به منظور ترغیب کارفرمایان به استفاده از نیروی کار جدید و افزایش اشتغال در سطح بنگاه‌های اقتصادی، کارفرمایان کارگاه‌های خصوصی و تعاونی که  نیروی کار جدید را علاوه بر نیروی کار موجود به کار گمارند، باید مراتب را به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کنند.

حسین‌پورپاکزاد تصریح کرد: بر اساس این آئین‌نامه، کارفرمایان کارگاه‌ها و مؤسسات مشمول این آیین نامه پس از اعلام نیاز و جذب نیروی کار جدید و حفظ اشتغال کارگاه، از تخفیف حق بیمه سهم کارفرمایی موضوع ماده(28) قانون تأمین اجتماعی به میزان 50 تا 90 درصد بابت نیروی کار جدید در طول برنامه پنجم توسعه برخوردار خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: بیش از 34 درصد کارفرمایان مذکور در دو ماهه نخست سال جاری به اداره‌کل تأمین اجتماعی معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کارفرمایان کارگاه‌ها و مؤسسات استان می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها با کسب اطلاعات بیشتر، از مزایای این طرح نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول