اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل:

اردبیل رتبه اول کشور را در صدور سوابق بیمه‌ای دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در ساماندهی و صدور کارنامه سوابق بیمه‌شدگان در سطح کشور رتبه اول را دارد.

اردبیل رتبه اول کشور را در صدور سوابق بیمه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی وفادار عصر امروز در نشست مدیران و معاونان مراکز تأمین اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: اقدامات خوبی در سال‌های اخیر در ساماندهی سوابق بیمه‌شدگان و صدور کارنامه انجام شده است به طوریکه تاکنون 66 هزار فقره کارنامه و سوابق بیمه‌شدگان صادر شده است.

وی تصریح کرد: ما در حال حاضر موفق به بروزرسانی صدور سوابق بیمه‌شدگان شدیم به طوریکه هیچ مشکلی در مراجعه بیمه‌شدگان و درخواست آنها برای استفاده از سوابق بیمه‌ای وجود ندارد و در کمترین زمان این اقدام برای آنها میسر شده است.

وفادار خاطرنشان کرد: این اقدام مثبت جایگاه استان اردبیل را در جمع ادارات تأمین اجتماعی کشور ارتقا داده و سبب شده است تا استان اردبیل به عنوان استان ممتاز کشور بتواند قریب به اتفاق سوابق بیمه‌شدگان را درست و دقیق سازماندهی کند.

این مسئول به ارایه خدمات متنوع از سوی تأمین اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: در یک سال گذشته موفق شدیم برای 30 هزار متقاضی و بیمه شده جدید دفترچه درمانی صادر کنیم تا بتوانند از مزایای بیمه تأمین اجتماعی استفاده کنند.

وی بیان کرد: این دفترچه‌ها برای بیمه شده اصلی، تبعی و شامل بازنشستگان جدید نیز بوده است که سعی شده است در تمام مناطق استان در زمان کوتاه این دفترچه‌ها صادر شود.

به گزارش فارس، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در استان اردبیل 140 هزار بیمه شده اصلی از خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند، گفت: این تعداد بیمه شده در مشاغل مختلف مشغول فعالیت هستند و ما آمادگی داریم در حوزه‌های درمانی و خدمات متنوع بیمه تأمین اجتماعی ارائه خدمات کنیم.

وفادار مجموع بیمه‌شدگان تبعی زیر پوشش این اداره کل را 415 هزار نفر اعلام کرد و افزود: ما برای 18 هزار بازنشسته نیز اعم از کارافتاده و مستمری‌ بگیر ارائه خدمات می‌کنیم و در تلاش هستیم تا به بهترین نحو هم در پرداخت مستمری ماهانه و هم امکانات بیمه‌ای رفاه و آسایش آنها را فراهم کنیم.

وی به تحقق برنامه‌ها و فرآیندهای کاری تعریف شده تأمین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: ما در کنار صدور دفترچه جدید در یک سال گذشته برای 97 هزار نفر متقاضی تعویض دفترچه خدمات ارائه کرده و بیش از 480 برگه دفترچه المثنی نیز برای واجدین شرایط صادر کردیم.

وفادار در ادامه خاطرنشان کرد: در کنار آن برای بیماران خاص بیش از 280 دفترچه ویژه صادر شده است تا بتوانند از طریق بیمه تأمین اجتماعی نیازمندی خود را به ویژه در حوزه درمان و پزشکی برطرف کنند.

وی اهمیت و جایگاه تأمین اجتماعی را در برطرف کردن معضل جدی تبعیض و رفع محرومیت‌ها خاطرنشان کرد و ادامه داد: تحقق عدالت اجتماعی در گرو فراگیر شدن خدمات آن هم به شکل توجه ویژه به مناطق محروم و دورافتاده میسر است و اغلب گروه‌های هدف ما نیز از خدمات بی‌ریا و بی‌منت این سازمان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول