اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی همدان:

بیمه فعالان قرآنی مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان همدان گفت: بیمه فعالان قرآنی مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

بیمه فعالان قرآنی مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرتضی کرباسیان عصر امروز یکشنبه در گردهمایی مدیران و مؤسسات قرآنی مردمی و مسئولان خانه‌های قرآنی در همدان با تأکید بر لزوم توجه به انجام فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: توجه به مباحث قرآنی جامعه را از گزند انواع آسیب‌ها دور کرده و زمینه را برای دستیابی به جامعه‌ای متعالی فراهم می‌کند.

وی توجه به بیمه فعالان قرآنی را یکی از ضروریات دانست و ادامه داد: این موضوع از مواردی است که باید مورد توجه ویژه مسئولان امر قرار گیرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان همدان با اشاره به اعتراض بسیاری از مربیان قرآنی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه برگزاری این آزمون علنی نشد زمینه‌سازی اجحاف در حق بسیاری از مربیان قرآنی برای شرکت در این آزمون استخدامی را فراهم آورد.

وی ابراز داشت: وقتی موضوع را با مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح کردم ایشان گفتند که "بنده دخالتی در این موضوع نکردم، شما هم آن را پیگیری نکنید".

کرباسیان افزود: بنده قبول ندارم که این آزمون به صورت صد درصد درست برگزار شده باشد چرا که خیلی از افرادی که با سابقه بسیار فعالیت از برگزاری آن به منظور شرکت در آزمون مطلع نشدند و برخی از طریق تلفن برگزاری آن را به هم اطلاع داده و موفق به شرکت در آن شدند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه کمیسیون شورای قرآنی باید تشکیل شود، اظهار داشت: این کمیسیون بیش از شش ماه است که برگزار نشده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان همدان اضافه کرد: از سوی دیگر لازم است که 300 میلیون تومان وعده داده شده از سوی مسئولان استان محقق شود تا از این طریق بخشی از مشکلات پیش رو را حل و فصل کنیم.

وی از مجمع قاریان و حافظان استان خواست تا پیگیر ایجاد دانشکده قرآنی باشند و بعد از آن شعبه این مجمع را در شهرستان‌ها نیز راه‌اندازی کنند.

کرباسیان در پایان گفت: امضای تفاهمنامه با پایگاه‌های بسیج به منظور برگزاری جلسات قرآنی از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر باشد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول