اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح بازنشستگی روستائیان:

مرحله سوم طرح بیمه بازنشستگی کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: مجری طرح بازنشستگی روستائیان کشور گفت: مرحله سوم طرح ویژه بیمه مستمری و بازنشستگی کشور به صورت پایلوت در مازندران آغاز شد.

مرحله سوم طرح بیمه بازنشستگی کشور آغاز شد

ابراهیم زائراومالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا از اجرایی شدن مرحله سوم طرح ویژه بیمه مستمری و بازنشستگی خبر داد.

زائراومالی گفت: بیمه مستمری و بازنشستگی یکی از ضروریات زندگی هر شخص است که در صنعت بیمه کشور به راحتی برای تمام اشخاص از بدو تولد تا 80 سالگی قابل ارائه و اجرا است. 

وی درباره اجرای مرحله سوم این طرح گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از این طرح، مرحله سوم طرح بیمه مستمری و بازنشستگی همراه با اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما و اهالی رسانه در اواسط خرداد ماه اجرایی می‌شود.

زائراومالی بیان داشت: در دو مرحله اجرا شده حدود یک هزار و 500 نفر در این طرح شرکت کردند.

مجری طرح بیمه مستمری و بازنشستگی زنان خانه‌دار و شاغلان زن و مرد کشور درباره ایجاد تحول در زندگی مردم و افزایش تمایل آنان به امر پس‌انداز و آینده‌نگری، افزود: تجربه‌ها به آسانی بدست نمی‌آید و تفکرات مختلف در قالب ایده‌های نو می‌تواند کلید حل مشکلات اقشار مختلف مردم باشد.

زائراومالی گفت: اگر به جای تبلیغ مصرف‌گرایی کمی به فکر نسل‌های آینده باشیم و از هم‌اکنون به فرزندان‌مان بیاموزیم که آینده‌نگر بوده و پس‌انداز کنند طی 20 سال شاهد تحولی بزرگ در وضعیت روحی، روانی، معیشت، تحصیل و سایر گزینه‌های زندگی آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل در اجرای این طرح، اعتمادسازی بین همه مردم است که در صورت همکاری مسئولان شهر و بزرگان محقق می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: اگر مدیران اجرایی استان از این طرح که برای نخستین بار در تاریخ صنعت بیمه کشور، اجرایی شده حمایت کنند، می‌توان مازندران را از نظر ضریب نفوذپذیری بیمه در جایگاه مناسبی قرار داد.

زائراومالی در پایان تعداد بیمه‌شدگان در دو مرحله قبل را بیش از یک‌هزار و 500 نفر عنوان کرد و اذعان داشت: روستاییان، پزشکان، اصناف و مهندسان از جمله جمعیت آماری دو مرحله انجام شده این طرح بوده‌اند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول