اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طراحی محیط شهری شهرداری مشهد:

بیش از 10 میلیارد ریال به به‌سازی 13 معبر تفویض شد

خبرگزاری فارس: مدیر طراحی و به‌سازی محیط شهری شهرداری مشهد گفت: 10 میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور به‌سازی و مرمت به 13 معبر مهم و پرتردد منطقه یک که از اولویت بیشتری برخوردار هستند، تفویض شد.

بیش از 10 میلیارد ریال به به‌سازی 13 معبر تفویض شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین برلیانی با بیان اینکه تاکنون 36 هزار و 36 مترمربع از پیاده‌روهای سطح منطقه یک توسط ستاد به‌ساز، اجرایی شده است، اظهار داشت: تمامی پروژه‌ها، قبل از اجرا توسط تیم‌های متخصص دانشجویی طراحی می‌شود و با بررسی معاونت فنی، بررسی و تایید می‌شود.

مدیر طراحی و به‌سازی محیط شهری شهرداری مشهد گفت: خیابان‌های دانشگاه حد فاصل شریعتی تا چهارراه دکترا، ارشاد حد فاصل ششصد دستگاه تا خیام، رضا، ابوذر، ملاصدرا، کوهسنگی، سجاد، دستغیب، خیام، صادقی، آبکوه، سناباد و اسدالله‌زاده در مساحتی بالغ بر 29 هزار و 25 مترمربع امسال مورد به‌سازی و مرمت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به‌سازی معابر برای جانبازان و معلولان یکی از اهداف بلندمدت شهرداری مشهد است، افزود: اقداماتی به منظور ایجاد فضایی مناسب برای تردد روان و آرام در مسیرهای اصلی و فرعی بکارگیری شده که امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد تغییرات چشم‌گیری در سطح پیاده‌روهای سطح شهر باشیم.

وی هدف اصلی در طراحی و اجرای طرح‌ها را تامین امنیت و راحتی عابران در پیاده‌روها عنوان و تصریح کرد: در تمام طرح‌های به‌سازی پیاده‌روها، برنامه‌ای مدون به منظور اجرای لاین بساوایی و تسهیل عبور و مرور نابینایان در دستور کار قرار گرفته است.

برلیانی میزان پیاده‌رو و قابلیت دسترسی به آن را یکی از شاخص‌های تعیین کیفیت زندگی شهری در هر منطقه دانست و افزود: تعویض جداول، کف‌سازی، ساماندهی فضای سبز و روشنایی، ایجاد سرپوش کانال‌های آب و نصب مبلمان شهری از جمله اقداماتی است که در هر دو سمت محورهای اجرایی مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول