اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آماده‌باش کامل شهرداری قم در 14 و 15 خرداد ماه

توزیع 7 تن کیسه زباله برای مشارکت در پاکسازی اطراف حرم

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری قم از آماده‌باش 2 هزار و 500 نیرو و 250 دستگاه خودروی سنگین، سبک و نیمه سنگین خبر داد و گفت: در روزهای اخیر هفت تن کیسه زباله برای مشارکت زائران در امر نظافت شهر در بین مردم توزیع شد.

توزیع 7 تن کیسه زباله برای مشارکت در پاکسازی اطراف حرم

خدابخش نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های اجرایی کمیته‌های شهرداری اظهار کرد: جلسات داخلی، از سوی کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی با حضور 27 اداره استان برای تامین رفاه حال زائران در ایام 14 و 15 خرداد برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسات مشکلات زائران و کاروان‌ها را کارشناسی کرده و نسبت به رفع بیشتر آنها تا حد امکان تلاش کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی در خصوص کاروان‌های موجود در پارک‌سوارها گفت: زائران کاروان‌ها به طور معمول اطلاع چندانی از شهر ندارند، بنابراین مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌شد.

وی ادامه داد: در ایام 14 و 15 خرداد، کارت‌های رنگی گمشدگان به عنوان کارت راهنمای زائر در سه رنگ سبز مخصوص جمکران، آبی مخصوص پارک‌سوار جنوبی و قرمز ویژه پارک‌سوار شمالی توزیع شد تا گمشدگان سریع‌تر بتوانند مکان خود را پیدا کنند.

نجف‌زاده عنوان داشت: دو پارک‌سوار جنوبی و شمالی ویژه استقرار اتوبوس اطراف حرم حضرت معصومه(س) وجود دارد که در این ایام به طور کامل مورد استفاده قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین برای گمشدگان این امکان فراهم شده بود تا با سامانه 137 در هر مکان تماس گرفته و در زمینه پیدا کردن مسیر خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آماده‌باش نیروها در ایام 14 و 15 خرداد گفت: 2 هزار و 500 نفر نیرو و 250 دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه سنگین در این ایام آماده‌باش بودند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از هفت تن کیسه زباله برای مشارکت زائران در زمینه پاک‌سازی اطراف حرم در ایام 14 و 15 خرداد توزیع شد.

نجف‌زاده یادآور شد: استقرار ایستگاه‌های صلواتی، شست‌وشوی تابلوها و المان‌های شهری، مازوت‌پاشی در برخی از پارک‌سوارها، نصب بنر، آماده‌باش اکیپ‌های ویژه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری و غرفه‌های مختلف از جمله اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری قم بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول