اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان خبر داد

آغاز ثبت‌نام مجدد دوره‌های آموزش شهروند الکترونیک از نیمه دوم خرداد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: ثبت نام مجدد دوره‌های آموزش شهروند الکترونیک به صورت غیرحضوری از نیمه دوم خرداد ماه آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام مجدد دوره‌های آموزش شهروند الکترونیک از نیمه دوم خرداد

حبیب‌‌الله تحویل‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با اهداف برگزاری دوره‌های آموزش شهروند الکترونیک اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره‌ها، آموزش اینترنت (کامپیوتر)، زبان (ارتباط شهروند با توریست)، بانکداری نوین و کارآفرینی است تا مردم بتوانند از ظرفیت‌های وب استفاده کرده و کسب درآمد کنند.

وی در ادامه افزود: تمام آموزش‌ها به صورت مجازی و غیرحضوری است و برای کسانی که این دوره‌ها را سپری کنند کارت الکترونیک صادر می‌شود و می‌توانند در بخش بهداشت و گردشگری از آن استفاده کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: اشخاصی که کارت الکترونیک دریافت می‌کنند، می‌توانند تا سقف شش میلیون تومان تسهیلات بگیرند، همچنین در زمینه گردشگری به هتل‌ها ظرفیت داده می‌شود.

وی در مورد مدت زمان آموزش این کلاس‌ها بیان داشت: اشخاصی که تمایل داشته باشند در مدت زمان شش ماه این دوره‌ها را به پایان برسانند و کسانی که عجله‌ای نداشته باشند تا مدت سه سال می‌توانند این دوره‌ها را به پایان برسانند.

تحویل‌پور ادامه داد: برای اشخاصی که دوره‌ها را تکمیل می‌کنند، گواهینامه پایان دوره از دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران صادر می‌شود.

وی در ارتباط با زمان آغاز ثبت‌نام مجدد این دوره‌ها تصریح کرد: از نیمه دوم خرداد ماه، ثبت‌نام مجدد این دوره‌ها آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم ثبت‌نام این دوره‌ها نیز غیرحضوری باشد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول