اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره درآمد شهرداری قم:

مدت زمان ارائه تخفیف عوارض شهرداری تمدید نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اداره درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه ارائه تخفیف 30 درصدی در پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان خرداد ماه انجام می‌شود گفت: این مدت زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

مدت زمان ارائه تخفیف عوارض شهرداری تمدید نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم، مصطفی تقی‌زاده قمی با اشاره به تخفیف پرداخت نقدی و قسطی عوارض شهرداری تصریح کرد: برای نخستین بار در قم تخفیف 35 درصدی در پرداخت نقدی عوارض به مردم داده می‌شود و این در سالیان گذشته بی‌سابقه بوده و در هیچ شهری نیز اجرا نشده است.

وی افزود: حتی در صورت پرداخت قسطی نیز 10 درصد تخفیف به مردم ارائه می‌شود که این مهم نیز در هیچ شهری انجام نشده است.

مدیر اداره درآمد شهرداری قم با اشاره به هدف ارائه تخفیف در عوارض شهرداری ابراز داشت: این امر با هدف حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی انجام می‌شود که با مصوبه شورا و شهرداری قم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم استقبال خوبی از تخفیف‌های عوارض شهرداری کردند گفت: تنها 15 روز بیشتر فرصت باقی نمانده و در صورت اتمام این مدت دیگر تخفیفی قائل نخواهیم شد.

مدیر اداره درآمد شهرداری قم ادامه داد: مردم تنها تا 31 خرداد ماه امسال فرصت دارند تا با پرداخت عوارض از تخفیف شهرداری استفاده کنند و این مدت دیگر تمدید نمی‌شود.

تقی‌زاده همچنین با اشاره به افزایش قیمت‌های منطقه‌ای تصریح کرد: در 15 اسفند ماه سال گذشته کمیسیون ماده 64 قانون مالیات‌های مستقیم تشکیل و مصوب شد که از 15 فروردین ماه 91 قیمت‌های جدید منطقه‌ای اجرایی شود.

وی افزود: کمیسیون کارشناسی شده نسبت به افزایش و تغییر قیمت‌ها اقدام کرد، حتی در مناطق محروم کمتر از 30 درصد افزایش داشتیم و گاهی افزایش صفر بود و در برخی از مناطق که از لحاظ عمران و آبادی شهری پیشرفت داشتند بالای 50 درصد افزایش انجام گرفت.

مدیر اداره درآمد شهرداری قم خاطر نشان کرد: اینکه همه مناطق با 30 درصد افزایش مواجه شود منطقی نیست و باید قیمت‌های منطقه‌ای لحاظ شود.

تقی‌زاده با بیان اینکه از سال 88 هیچ‌گونه افزایشی در قیمت‌های منطقه‌ای نداشتیم عنوان کرد: درآمدهای شهرداری مطابق با قبل از اجرای هدفمندی یارانه‌هاست در حالی که هزینه‌های انجام شده مطابق با زمان اجرای هدفمندی یارانه‌ها افزایش پیدا کرد که این امر موجب می‌شود منابع درآمدی شهرداری کفاف خدمات را ندهد.

مدیر اداره درآمد شهرداری قم با اشاره به استقبال مردم به پرداخت نقدی عوارض شهرداری در طی روزهای اخیر اظهار کرد: نتیجه این امر این بود که شهرداری قم توانست به منابع درآمدی بیشتری دسترسی داشته باشد تا بتواند خدمات شهری و عمران و آبادانی برای مردم و خدمت به زائران کریمه اهل‌بیت(س) را بهتر فراهم کند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول