اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

آموزه‌های امام راحل را باید پیوسته در زندگی مرور کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: امام راحل(ره) درس‌ها و آموزه‌های گران‌بهایی به ما آموخته‌اند که باید آنها را به جان بگیریم و پیوسته در تمام امور زندگی مرور کنیم.

آموزه‌های امام راحل را باید پیوسته در زندگی مرور کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهره معظمی‌گودرزی پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز درگذشت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در جمع کارکنان این سازمان اظهار داشت: امام راحل(ره) به ما آموخت که انسان در اوج قدرت می‌تواند متواضع باشد.

وی تکلیف‌گرایی را از آموزه‌های مهم امام راحل(ره) دانست و عنوان کرد: تکلیف گرایی یعنی انجام تکلیف و وظیفه که بدون شک نتیجه آن پیروزی خواهد بود و امام راحل (ره) پیوسته بر انجام آنچه تکلیف است تأکید داشتند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، با اشاره به اینکه حرکت در مسیر اسلام ناب درس دیگر امام راحل(ره) است، اضافه کرد: براساس آموزه‌های امام راحل (ره) هر اقدامی باید بر اساس رضایت خداوند متعال و در مسیر اسلام ناب و واقعی باشد.

معظمی‌گودرزی صراحت و قاطعیت را نیز از درس‌های گران‌بهای امام راحل(ره) برشمرد و افزود: ایشان همواره مواضع و دیدگاه‌های خود را در ارتباط با موضوعات مختلف به طور شفاف و صریح اعلام می‌کردند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس قانون‌مداری و ترجیح مصالح اسلامی و مردم بر منافع شخصی را از دیگر فضایل اخلاقی امام راحل(ره) دانست و عنوان کرد: امام راحل آموزگار کلاس انقلاب و ملت شاگردان ایشان بودند، از این‌رو سیره و روش حضرت امام خمینی(ره) موجب شد تا مردم ایران بصیرت دینی و سیاسی پیدا کنند.

معظمی‌گودرزی در پایان تصریح کرد: حضرت امام با مردم‌شناسی که داشتند همیشه و در تمام مسائل متناسب با ظرفیت‌های مردم تصمیم می‌گرفتند و همواره نظر و خواست مردم را در اولویت قرار می‌دادند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول