اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم خبر داد

توزیع 700 هزار مورد اقلام فرهنگی بین زائران

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم از توزیع 700 هزار مورد اقلام فرهنگی اعم از کتاب، نرم‌افزار و... بین زائران در ایام 14 و 15 خرداد خبر داد.

توزیع 700 هزار مورد اقلام فرهنگی بین زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ابوالفضل چابکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی شهرداری قم در کنار دیگر بخش‌های شهرداری نسبت به برنامه‌ریزی برای ایام 14 و 15 خرداد ماه اقدام کرده است افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در ایام سالگرد ارتحال امام برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و مذهبی است.

وی ادامه داد: در این ایستگاه‌ها محصولات متنوع فرهنگی با محوریت و رویکرد معرفی سیره و شخصیت امام راحل و همچنین تبیین قیام 15 خرداد در بین زائران توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم تعداد این ایستگاه‌های فرهنگی و مذهبی را چهار مورد عنوان کرد و گفت: این ایستگاه‌ها در محل پارک‌سوار شمالی، بوستان مهدی، بوستان بنیادی و صحن امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این ایستگاه‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی ویژه سنین مختلف از جمله جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود اضافه کرد: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان از جمله برنامه‌هایی است که در این ایستگاه‌ها اجرایی شده است و کودکان با حضور در این ایستگاه‌ها می‌توانند درباره ارتحال امام راحل(ع) و حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ایشان نقاشی بکشند.

وی پخش کلیپ از سخنان امام خمینی(ره)، پخش کلیپ درباره ابعاد مختلف قیام 15 خرداد، توزیع محصولات فرهنگی و... را از جمله برنامه‌های این ایستگاه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: همچنین در این ایستگاه‌ها غرفه‌ای ویژه با عنوان دل‌نوشته ویژه جوانان و نوجوانان برپا می‌شود.

چابکی با اشاره به اینکه برای نخستین بار نسبت به برگزاری ایستگاه فرهنگی از سوی شهرداری در ایام ارتحال امام اقدام شده است اضافه کرد: 700 هزار مورد انواع محصولات فرهنگی اعم از کتاب، نرم‌افزار و... تهیه شده که در این ایام از طریق ایستگاه‌های فرهنگی در بین زائران توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی اتوبوس‌های فرهنگی خاطر نشان کرد: از طریق این اتوبوس‌ها نیز محصولات فرهنگی تهیه شده در نقاط پرتردد شهر در بین زائران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول