اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل انجمن حمایت از ایثارگران آذربایجان‌غربی خبر داد

اشتغال‌زایی برای 600 نفر از فرزندان ایثارگران

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل انجمن حمایت از ایثارگران، جانبازان و مصدومان شیمیایی آذربایجان‌غربی از ایجاد اشتغال برای 600 نفر از فرزندان ایثارگران استان خبر داد.

اشتغال‌زایی برای 600 نفر از فرزندان ایثارگران

صادق امستجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انجمن حمایت از ایثارگران استان با هدف خدمت‌ به تمام رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آن‌ها و نیز خانواده‌های شهدا تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از ایثارگران آذربایجان‌غربی تمام بسیجیان را نیز زیر‌پوشش قرار داده است، افزود: بسیجیان استان نیز مانند جانبازان، آزادگان، رزمندگان و خانواده شهدا از خدمات این موسسه بهره‌مند هستند.

این مسئول با اشاره به اعضای افتخاری این موسسه گفت: این افراد در قالب کارشناسان حرفه‌ای در پیشبرد اهداف انجمن همکاری می‌کنند.

امستجانی تعامل با سازمان‌ها و ادارات دولتی را ضروری دانست و تصریح کرد: در این راستا این انجمن در طول 31 ماه فعالیت با ادارات و سازمان‌های مختلفی مانند وزارت کشور، فرمانداری ارومیه، استانداری آذربایجان‌غربی، اداره ثبت و تعاون و سایر ادارات ارتباط تنگاتنگی در زمینه برطرف‌کردن مشکلات ایثارگران برقرار کرده است.

مدیر‌عامل انجمن حمایت از ایثارگران استان با اشاره به عملکردهای انجمن در طول مدت فعالیت خود گفت: اشتغال‌زایی برای 600 نفر از فرزندان ایثارگران، جانبازان و شهدا به سازمان‌های دولتی و غیردولتی، ارائه وام نزدیک به 3 میلیارد تومانی به اعضای انجمن، واگذاری 350 قطعه زمین به افراد تحت حمایت، ارائه خدمات امور حقوقی مانند تأسیس دیه محکومان جرائم غیرعمد توسط افراد خیر و آزادسازی آن‌ها، رایزنی با ادارات به منظور ارائه خدمات ویژه برای اعضای انجمن مانند تخفیف شهریه برای فرزندان ایثارگران در دانشگاه‌‌ها و یا انتقال آن‌ها به شهر خودشان از جمله فعالیت‌های این موسسه است.

وی با اشاره به راه‌اندازی شرکت تعاونی و اعتبار طلوع اعتماد ایرانیان در ارومیه توسط  این انجمن در سال جاری تصریح کرد: 40 درصد از سهام شرکت تعاونی اعتبار طلوع اعتماد ایرانیان به انجمن حمایت از ایثارگران آذربایجان‌غربی واگذار شده است.

امستجانی با اشاره به اینکه شرکت تعاونی طلوع اعتماد ایرانیان دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای اعم از به‌کارگیری نیروی انسانی قابل توجه است، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌ها زمانی محقق می‌شود که کارکنان شرکت تعاونی در تمام سطوح، اهمیت حفاظت سرمایه‌های شرکت تعاونی به‌ویژه رعایت حقوق شهروندان و اصول مشتری‌مداری، صداقت، امانت‌داری و ادب در گفتار و رفتار را مد‌نظر قرار دهند.

مدیر‌عامل انجمن حمایت از ایثارگران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این شرکت به عنوان موسسه اجتماعی فرهنگی فعالیت می‌کند، گفت: هدف از راه‌اندازی این شرکت در انجمن حمایت از ایثارگران آذربایجان‌غربی ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در عرف جامعه است و همین مأموریت و رسالت شرکت تعاونی طلوع اعتماد ایرانیان را نسبت به دیگر مؤسسات مالی و بانک‌ها متمایز می‌کند.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول