اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

برای اشتغال‌زایی نباید صرفا به تفاهمنامه‌ها بسنده کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در مقطع کنونی گفت: برای اشتغال‌زایی نباید به تفاهمنامه‌های بین دستگاهی بسنده کرد بلکه باید بسیار فراتر از اینها کار شود.

برای اشتغال‌زایی نباید صرفا به تفاهمنامه‌ها بسنده کرد

عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اشتغال‌زایی مهم‌ترین نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید در اولویت کارها قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای توفیق در سیاست‌های اشتغال‌زایی نیازمند همکاری و تعامل بین دستگاهی هستیم.

وی بیان داشت: برای ایجاد کسب و کار به‌ویژه برای نیازمندان باید با جان و دل کار کرد و حتی به مفاد تفاهمنامه‌های بین دستگاهی بسنده نکرد و فراتر از آنها کار و تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد اشتغال‌زایی و توانمند کردن جامعه هدف خود را در دستور کار دارد، گفت: اگر اشتغال در اولویت برنامه‌ریزی همه ادارات و نهادها باشد شاهد جهش و تحول در این زمینه خواهیم بود.

فرهادی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های زیادی برای اشتغال‌زایی است که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای کاهش بیکاری جوانان و خانواده‌ها استفاده کنیم.

* امروز در کمیته امداد برخلاف گذشته از مراجعین پرسیده می‌شود که چه دارند

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بسیاری از خانواده‌ها در این استان هم توان کار را دارند و هم علاقه و استعداد آن را که از این منظر باید این خانواده‌ها مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرند.

این مسئول امور حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی آموزه‌های دین اسلام تاکید کرد: حفظ عزت و آبروی مددجویان و نیازمندان از هر چیز دیگری برای ما مهم‌تر است که بر همین اساس کمیته امداد حمایت از داشته‌ها و توانمندی خود مددجویان را از اهداف اصلی خود قرار داده است.

فرهادی گفت: روزی در کمیته امداد از مراجعین پرسیده می‌شد که شما به چه چیزی نیاز دارید و چه چیزی ندارید ولی امروز این سیاست کاملا عوض شده و از مراجعین پرسیده می‌شود که چه چیزی دارند.

وی تقویت داشته‌ها و استعدادهای افراد را کاری ارزشمند دانست و بیان کرد: در واقع مددجویان با کمک‌ها و حمایت‌های کمیته امداد بر داشته‌ها و توان خود برای امرار و معاش تکیه می‌کنند که اینگونه کرامت انسانی مددجویان نیز حفظ می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از خانواده‌ها با راه‌اندازی یک کار و کسب مناسب، مستقل شده و دیگر منتظر مستمری‌های اندک کمیته امداد نیستند که این افتخاری بزرگ برای کمیته امداد و نظام اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول