اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی کرمان خبر داد

اختصاص 243 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهاد کشاورزی شمال کرمان گفت: جهاد کشاورزی‌ 243 میلیارد تومان تسهیلات با سود هفت درصد برای تعریف شغل و توسعه تولید در اختیار دارد که بخش مهمی از آن می‌تواند بحث بیکاری فرزندان عشایر را رفع کند.

اختصاص 243 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس ملایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور عشایری شمال استان کرمان اظهار داشت: سال جاری که بحث تولید ملی کار و سرمایه ملی مطرح شده، یکی از قشرهای که در صف مقدم تولید و دفاع از نظام در تمام‌ عرصه‌ها قرار دارد، ‌عشایر هستند.

وی افزود: فرصتی که در اختیار بخش کشاورزی و عشایری استان کرمان قرار دارد، امکانات توسعه کشاورزی و سرمایه‌گذاری در بحث تولید و اشتغال است و ‌در این زمینه اختیارات دولت و هیئت وزیران به استانداران و فرمانداران انتقال داده شده است.

ملایی گفت: سازمان جهاد کشاورزی در حوزه شمال استان کرمان تسهیلات‌ 243 میلیارد تومان با سود هفت درصد برای تعریف شغل و توسعه تولید در اختیار دارد که بخش مهمی از آن می‌تواند بحث بیکاری فرزندان عشایر را رفع کند.

وی ابراز داشت: از همه افراد دست‌اندر‌کار حوزه عشایر درخواست دارم، عشایر را به سمت این طرح سوق دهند و از این سرمایه مناسبی که استان در اختیار تولید‌کنندگان و حوزه بخش تولید گذاشته، حداکثر استفاده را داشته باشیم.

ملایی بیان کرد: تمام طرح‌ها در زمینه آبیاری تحت فشار برای عشایر در اولویت کار سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان قرار دارد.

وی افزود: برای استفاده عشایر از آبیاری تحت فشار برای هر هکتار 3.5 میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است.

ملایی عنوان کرد: در اختیار قرار دادن خدمات برای عشایر در اولویت اول کاری ما قرار دارد.

به گزارش فارس در این مراسم علیرضا شاکری به عنوان مدیر‌کل امور عشایری استان کرمان معرفی‌ و از زحمات ‌غلامرضا امیر‌شکاری قدر‌دانی شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول