اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد نهبندان صورت گرفته است

فراهم شدن 240 طرح اشتغالزایی برای متقاضیان در نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد نهبندان گفت: توسط این نهاد تعداد 240 طرح اشتغالزایی از محل اعتبارات داخلی برای متقاضیان اشتغال فراهم شده است.

فراهم شدن 240 طرح اشتغالزایی برای متقاضیان در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی قریب ظهر امروز در جمع مسئولان اجرایی شهرستان نهبندان اظهار داشت: طی سال گذشته توسط این نهاد تعداد 240 طرح اشتغالزایی از محل اعتبارات داخلی برای متقاضیان اشتغال فراهم شده است.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد این میزان طرح و فرصت شغلی مبلغی بیش از 3 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه و به متقاضیان پرداخت شده که در قالب دو طرح مشاغل خانگی و خود اشتغالی بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان یادآور شد: این میزان فرصت شغلی ایجاد شده در سال 90 نسبت سال گذشته آن 571 درصد افزایش و رشد را نشان می‌دهد.

قریب تصریح کرد: مجریان طرح‌های اشتغالزایی طی مدت زمان پنج سال به منظور اجرای هرچه بهتر شدن و پایداری شغل‌های ایجاد شده از خدمات مشاوره‌ای برای فروش بیشتر و نیازهای بازار کار بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه 850 سری کالای اساسی در سال گذشته بین مددجویان زیرپوشش این نهاد توزیع شده است، افزود: این کالاها شامل یخچال، فرش، اجاق گاز و دیگر لوازم ضروری زندگی بودند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان گفت: به منظور خریداری و تأمین این میزان کالای اساسی مبلغ یک‌میلیارد و 169 میلیون ریال هزینه شده است.

قریب با اشاره به اینکه هم‌اکنون این شهرستان دارای 639 یتیم است، اظهار داشت: این تعداد یتیم شامل 391 دختر و 248 پسر هستند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون حامیان ایتام شهرستان یک‌هزار نفر هستند و از 544 یتیم نهبندان حمایت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان افزود: در حال حاضر در این شهرستان تعداد 91 یتیم دختر و چهار یتیم پسر بدون حامی وجود دارند که از خیراندیشان و خیران می‌خواهیم تا این تعداد یتیم را حمایت و به عنوان فرزندان معنوی خویش قبول کنند.

قریب اذعان داشت: حامیان ایتام در سال گذشته مبلغ 2 میلیارد و 805 میلیون ریال به فرزندان معنوی خویش کمک کردند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول