اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران خبر داد

پرداخت 530 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال 90

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: 11 هزار و 894 طرح اشتغال با اعتباری بیش از 530 میلیارد ریال از منابع بانکی و امداد در سال 90 اجرا شده است.

پرداخت 530 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، ابراهیم باغبانی با اشاره به عملکرد سال گذشته این نهاد در بخش اشتغال گفت: محوریت اصلی کمیته امداد رشد و شکوفا کردن مددجویان است.

وی افزود: به منظور ایجاد مشاغل خانگی در بین این خانواده‌ها تعداد پرونده‌های ارسالی به بانک‌ها 6 هزار و 147 طرح با اعتبار 257 میلیارد ریال در سال گذشته بود.

باغبانی تصریح کرد: تعداد پرونده‌های اخذ شده نیز از بانک‌های عامل 4 هزار و 321 طرح با اعتبار 184 میلیارد ریال اجرا شده است.

این مسئول با اشاره به تعداد 4 هزار و 847 پرونده ارسالی خوداشتغالی به سیستم بانکی با اعتبار 330 میلیارد ریال تصریح کرد: تعداد پرونده‌های اخذ شده از سیستم بانکی 3 هزار و 669 پرونده با اعتبار 250 میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: تعداد طرح‌های اجرا شده از منابع صندوق اشتغال نیازمندان 3 هزار و 314 طرح بوده که مبلغ 94 میلیارد ریال هزینه داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ادامه داد: در مجموع اشتغال ایجاد شده در سال 90 با احتساب کاریابی انجام شده 11 هزار و 894 طرح بوده که با اعتباری بالغ بر 530 میلیارد ریال اجرا شده است.

باغبانی اذعان داشت: به منظور خودباوری و انگیزه کار و تلاش در بین خانواده‌ها و عدم وابستگی نیازمندان به این نهاد، مبلغ 14 میلیارد ریال در سال گذشته از سوی کمک‌های مردمی که توسط حوزه مشارکت جمع‌آوری شده، جهت اجرای طرح‌های اشتغال به نیازمندان تحت حمایت تسهیلات پرداخت شد.

انتهای‌ پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول