اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دماوند:

حضور جوانان در آیین ارتحال امام تبلیغات دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند گفت: حضور پرشور و میلیونی مردم و به خصوص جوانان در آیین ارتحال امام خمینی(ره)، تبلیغات دشمن علیه نظام را خنثی کرد.

حضور جوانان در آیین ارتحال امام تبلیغات دشمن را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، داوود طایفه‏خانی ظهر امروز در نشستی که به همین منظور در دماوند برگزار شد، حضور گسترده جوانان در آیین ارتحال جانگداز امام عظیم‏الشأن را نشانه شکست دشمن و خط بطلانی بر تبلیغات آنان خواند.

طایفه‏خانی تصریح کرد: دشمن پس از ارتحال امام راحل و آغاز دوران شکوهمند رهبری حضرت آیت‏الله خامنه‏ای، سعی بر تلقین دوری نسل جوان انقلاب از آرمان‏های معمار کبیر انقلاب را داشت.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند اضافه کرد: اما با نگاهی به آیین ارتحال امام راحل در حرم نورانی ایشان در روزهای نزدیک به 15 خرداد و مشاهده نسل جوان انقلاب که به شکل ملموس فضای متبرک به حضور آن حضرت را تنفس نکرده‏اند، پویایی افکار رهبر کبیر انقلاب و شکست اقدامات راهبردی دشمنان فهمیده می‏شود.

* عزت ایران اسلامی مرهون امام خمینی(ره) است

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند همچنین عزت، سربلندی و قدرت امروز ایران اسلامی را مرهون رهبری امام راحل و نایب برحق ایشان، رهبر فرزانه انقلاب خواند.

طایفه‏خانی اظهار داشت: در حال حاضر، کشورهای جهان برای حل بحران‏های جهانی و منطقه‏ای خود در بسیاری از موارد دست به دامان جمهوری اسلامی ایران می‏شوند.

وی ادامه داد: این قدرت در سایه هدایت‏های داهیانه امام راحل و جانشین برحق ایشان، رهبر فرزانه انقلاب محقق شده است.

* نجات ایران از منجلاب به مدد ید متبرک امام

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، ایران پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی را به منجلاب بزرگ گرفتار در چنگال ایادی استکبار توصیف کرد.

طایفه‏خانی ادامه داد: وضع فرهنگی نامناسب و حضور حاکمیت‏وار مستشاران آمریکایی در سایه ظلم و جور رژیم ستم‏شاهی، وصفی جز منجلاب را برای توصیف اوضاع ایران پیش از انقلاب اسلامی باقی نمی‏گذارد.

وی اضافه کرد: امام راحل با روشنگری‏های خود و رنج بسیاری که در مسیر مبارزه با دشمنان اسلام و ایران متحمل شدند، مانند دستی متبرک مردم را از منجلاب دوران سیاه طاغوت نجات دادند و در بهشت جمهوری اسلامی مستقر ساختند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند با اشاره به اوج ارادت امت اسلامی ایران به معمار کبیر انقلاب خاطرنشان کرد: بیان ارادت قلبی و معنوی امت اسلامی ایران به حضرت امام در قالب هیچ واژه، جمله و سخنی نمی‏گنجد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول