اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

مسئولان ورزش خراسان‌ رضوی ‌همدل‌ نیستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: مشکل اصلی ورزش استان نبود همدلی و همراهی تمام اهالی تاثیرگذار در ورزش است.

مسئولان ورزش خراسان‌ رضوی ‌همدل‌ نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید علی اکبر هاشمی جواهری ظهر امروز در آستانه برگزاری مجمع هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکل اصلی ورزش استان نبود همدلی و همراهی تمام اهالی تاثیرگذار در ورزش است؛ اگر این مشکل در ورزش یک‌بار برای همیشه برطرف شود؛ خواهیم دید که چرخ ورزش استان با چند برابر موفقیت نسبت به قبل خواهد چرخید.

وی افزود: وقتی تناسبی بین مطالبات هیئت‌ها، بعضی مسئولان و مردم از اداره‌کل و اختیارات حقوقی این اداره وجود ندارد و در صورت بروز هر مشکلی در یک هیئت و یا یک باشگاه ورزشی نوک تیز انتقادها به سمت اداره‌کل معطوف می‌شود؛ باید اداره‌کل بتواند در چارچوب و اختیارات قانونی خود از کاندیدای مورد تاییدش در مجمع انتخابی هر هیئت ورزشی حمایت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اشاره به پایین بودن اختیارات اداره‌کل در ورود به مسایل و تصمیم‌گیری در هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی گفت: با توجه به ترسیم وظایف قانونی تعریف شده برای اداره‌کل در دایره مسئولیت‌ها و پایین‌بودن اختیارات قانونی مدیرکل ورزش و جوانان، نباید از سوی هیئت‌های ورزشی که خود را یک سازمان مستقل معرفی می‌کنند؛ هیچگونه مطالبات مالی و حقوقی از اداره‌کل مطرح شود.

وی افزود: تنها راهکار موجود برای حل مشکلات فوتبال استان ایجاد یک عزم و وفاق استانی در بین اهالی فوتبالی و غیر فوتبالی است.

هاشمی با تاکید بر اینکه گزینه مورد نظر اداره‌کل بهترین انتخاب نیست؛ افزود: رئیس هیئت فوتبال منتخب مجمع انتخابی باید فردی باشد که بتواند همراهی اهالی تاثیرگذار در فوتبال را جلب کند و با ایجاد یک همدلی عمومی جایگاه فوتبال استان را به مکان واقعی خود بازگرداند.

وی ادامه داد: حمایت اداره‌کل از کاندیدای مورد نظر خود، در انتخابات مجمع هیئت فوتبال در چارچوب قانون بلامانع است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول