اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف گرامیداشت سالروز ارتحال امام

2 برنامه ورزشی و هنری در استان سمنان اجرا شد

خبرگزاری فارس: دو برنامه ورزشی و هنری با هدف گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در استان سمنان اجرا شد.

2 برنامه ورزشی و هنری در استان سمنان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز یک‏ دوره مسابقات تنیس روی میز در دو مقطع نوجوانان و بزرگ‏سالان در سرخه برگزار شد.

در پایان این مسابقات و در رده سنی نوجوانان، متین سبحانی، محمد پیوندی و محمد جلیلی از بسیج علی بن ابیطالب(ع) به ترتیب مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.

هم‌چنین در رده سنی بزرگ‏سالان، علی ابک از پایگاه بسیج امام حسن(ع)، مجتبی وطنی از پایگاه بسیج امام حسین(ع) و علی قیومیان از پایگاه بسیج امام حسن(ع) به ترتیب مقام‏های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) سپاه سرخه و با حضور 34 ورزشکار برگزار و در پایان جوایز نفیسی به نفرات برتر اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، هم‌چنین در شهرستان دامغان برای سومین بار دوره‏های سفره‏آرایی برگزار شد.

مسئول برگزاری این دوره‏ها گفت: با توجه به استقبال بی‏نظیر بسیجیان و با هدف آموزش و ارتقای هنر خانه‏داری، با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان دامغان، به برگزاری سومین دوره تزئین غذا و طبخ دسرهای سرد و گرم اقدام شد.

زهرا مؤذن‏نژاد با تأکید بر اینکه بسیجیان باید در همه ابعاد زندگی اجتماعی و فردی پیشرفت کنند، گفت: بسیج وظیفه دارد که بستر را برای پیشرفت روزافزون بسیجیان فراهم سازد تا آنها از آموزش‏های لازم بهره‏مند شوند.

مسئول برگزاری این دوره‏ها بیان داشت: بانوان بسیجی باید با استفاده از علم و هنر خود، مکان خانه را برای همسران خود زیبا و آراسته کنند.

مؤذن‏نژاد گفت: بیش از 15 نفر از بسیجیان در هر دوره از کلاس‏های آموزشی سفره‏آرایی حضور داشتند و پس از اتمام آموزش، با برگزاری آزمون به بسیجیان مدرک فنی و حرفه‏ای داده می‏شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول