اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

ورزشگاه تختی دورود برای لیگ برتر آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: تمام تلاش خود را برای آماده کردن ورزشگاه تختی دورود برای لیگ برتر به کار گرفته‌ایم.

ورزشگاه تختی دورود برای لیگ برتر آماده می‌شود

فرهاد نیکوخصال امروز در گفت‌وگو با فارس در خرم‌آباد با اشاره به بازدید استاندار لرستان از ورزشگاه دورود گفت: حبیب‌الله دهمرده دستور داد تا زمینه لازم برای برگزاری بازی‌های تیم گهر در لیگ برتر فوتبال در این شهرستان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه 2 میلیارد تومان برای تجهیز این ورزشگاه از طریق استانداری و شهرداری دورود در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: براساس دستور ویژه استاندار لرستان برای تجهیز ورزشگاه و انجام بازی‌های تیم گهر در شهر دورود، 2 هزار و 600 صندلی در مجموعه استادیوم ورزشی فوتبال این شهر نصب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه 5 هزار صندلی برای این ورزشگاه در نظر گرفته شده است، گفت: بر همین اساس و با تجهیز ورزشگاه، تمام بازی‌های تیم فوتبال گهر در لیگ برتر در ورزشگاه فوتبال این شهرستان انجام می‌شود.

نیکوخصال یادآور شد: مالکیت تیم به شهرداری دورود واگذار شده، مشروط به اینکه بازی‌های تیم در شهرستان دورود انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: در همین ارتباط علاوه بر پی‌گیری موضوع انتقال مالکیت تیم، فراهم کردن حداقل شرایط لازم و استانداردسازی ورزشگاه تختی دورود برای انجام ‌بازی‌های لیگ برتر نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی یادآور شد: این تیم باید از ظرفیت رسانه‌های لرستان استفاده بهینه را ببرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: ورزشگاه‌هایی که قرار است، از بازی‌های لیگ برتر میزبانی کنند، باید دست‌کم 5 هزار نفر ظرفیت داشته باشند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول