اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بویین‌زهرا:

اتحاد سفارش ویژه امام راحل به ملت و مسئولان است

فرمانده سپاه بویین‌زهرا با تأکید بر انسجام مردم و مسئولان برای پیشرفت کشور، گفت: حفظ اتحاد از سفارش‌های ویژه امام راحل به ملت و مسئولان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اتحاد سفارش ویژه امام راحل به ملت و مسئولان است

داود بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با تسلیت سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امام خمینی (ره) در زمان خویش برای تمام رزمندگان و بسیجیان مظهر مهربانی و عطوفت بوده و همچنان نیز سرمشق همه آزادگان جهان است.

وی افزود: تمام افکار و خصایص ناب و حکیمانه امام خمینی (ره) امروز برای جوانان و نوجوانان الگو و شاخص است.

فرمانده سپاه شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه اقتدار و عزت کنونی جمهوری اسلامی تا ابد مدیون اندیشه‌ها و آرمان‌های همیشه زنده امام (ره) و فرزندانش است، عنوان کرد: همه باید با درس‌گیری از این ابر مرد با اخلاص و با تقوا مسیر زندگی خود را انتخاب کنند.

بهرامی با تشریح فرازهایی از وصیت‌نامه سیاسی، الهی امام راحل و تاکید ایشان بر حفظ وحدت و همدلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دست‌یابی به جامعه‌ای اسلامی، مقتدر و با عظمت تصریح کرد: امام راحل همواره‌ به تمام مردم و مسئولان سفارش می‌کردند که با تنها با اتحاد و وحدت رویه می‌توان به عزت و اقتدار حقیقی دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه ملت شهید پرور ایران اسلامی همواره نمونه‌ای کامل از ولایت‌پذیری هستند، تصریح کرد: مردم هر ساله با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام و شهدا پیام پاسداری از ولایت فقیه را به دنیا نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه شهرستان بویین‌زهرا حضور یکپارچه و بی‌مانند ملت ایران در صحنه‌های ملی را نشانه وحدت مردم در اصول دانست و بیان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه این اجازه را به مزدوران، دشمنان و معاندان نمی‌دهند که پا روی ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی بگذارند.

بهرامی تلاش‌ها و تکاپوی دولت مردان غربی برای تضعیف روحیه مردم و مأیوس شدن مردم از اصل نظام و ولایت‌فقیه را شکست خورده و نابود شده دانست و عنوان کرد: تا زمانی که مردم با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار در مسیر اقتدار و عزت ایران اسلامی گام بردارند قطعا این انقلاب و ارزش‌های والا و ناب آن همچنان شکست‌ناپذیر و مقتدر می‌ماند.

وی اضافه کرد: امروز دانشمندان و جوانان ایرانی با همت و سعی خود در سنگر تقوا و دانش ضمن نابودی و حقارت سنگین و به تمام معنای معاندان و کینه‌ورزان انقلاب اسلامی، موجب اقتدار و پیشرفت روز افزون کشور در عرصه‌های و حوزه‌های مختلف می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول