اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

اعزام 1500 نفر از فیروزکوه به حرم امام

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با هماهنگی‏های به عمل آمده، امسال هزار و 500 نفر از شهرستان فیروزکوه به حرم مطهر امام راحل اعزام می‏شوند.

اعزام 1500 نفر از فیروزکوه به حرم امام

سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با برگزاری جلسات متعدد با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان فیروزکوه، برنامه‏های گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‏ریزی شده است. 

وی تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی و سیره عملی ایشان را با برگزاری مراسم مختلف در مساجد و مدارس از مهم‏ترین اهداف برنامه‏های ستاد گرامیداشت ارتحال امام در فیروزکوه عنوان کرد. 

افشارنادری برگزاری مراسم شب چهاردهم و پانزدهم خرداد را به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام در مسجد جامع و مسجد موسی بن جعفر(ع) از جمله شاخص‏ترین برنامه‏ها در شهرستان فیروزکوه دانست.

وی اضافه کرد: با حضور اقشار مختلف مردم، برنامه‏های متنوعی در مساجد شهر و روستا به منظور گرامیداشت سالروز ارتحال و انتقال اندیشه‏های امام راحل به نسل‏ جوان برگزار خواهد شد. 

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به فضاسازی انجام شده در سطح شهر و روستاها و برگزاری مراسم عزاداری رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، از اجرای برنامه‏های اتخاذ شده به منظور حضور مشتاقان و تجدید بیعت با آرمان‏های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر خبر داد. 

افشارنادری گفت: با هماهنگی‏های به عمل آمده، امسال هزار و 500 نفر از شهرستان فیروزکوه به حرم مطهر امام برای تجدید بیعت با آرمان‏های ایشان اعزام می‏شوند. 

وی همچنین از برپایی ایستگاه‏های صلواتی در محورهای ورودی و خروجی  شهرستان و آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) فیروزکوه برای استقبال و پذیرایی از زائران حرم مطهر امام که از سمت شمال و شمال‏شرق کشور و از محورهای ارتباطی شهرستان فیروزکوه به سمت مرقد امام در حرکت هستند، خبر داد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: برای اعزام زائران، هماهنگی‏های لازم در خصوص پشتیبانی شامل در اختیار قراردادن امکانات رفت و آمد، آمبولانس و تغذیه زائران صورت گرفته است.

بر پایه این گزارش فرمانده سپاه پاسداران شهرستان فیروزکوه نیز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با گرامیداشت بیست و سومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: برنامه‏های فرهنگی در شهرستان فیروزکوه و نیز محل حرم مطهر امام به منظور قدردانی از زحمات آن پیر فرزانه برگزار می‏شود.

اکبرکلیچ با اشاره به عشق و ارادت زائران مرقد امام خمینی(ره) گفت: هر ساله در سالگرد ارتحال امام شاهد پیوند مجدد جوانان و مردم با آرمان‌های امام راحل هستیم و می‏بینیم که این مراسم باشکوه‌تر از سال قبل از آن برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ ارزش‏های انقلاب که همان ارزش‏های امام خمینی بوده، محسوب می‏شود و از این رو، بر خود لازم می‏داند تا برنامه اعزام زائران حرم مطهر را به نحو احسن انجام دهد.

کلیچ برگزاری جلسات متعدد با دبیری سپاه فیروزکوه را به منظور هماهنگی‏های لازم بین دستگاه‏های اجرایی برای هرچه باشکوه‏تر برگزار شدن مراسم سالروز ارتحال امام خمینی از اهم اقدامات انجام شده در رابطه با گرامیداشت بیست و سومین سالگرد امام عنوان کرد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان فیروزکوه با اشاره به اقدامات انجام شده در سپاه، برگزاری جلسات مختلف با ستاد و معاونت‏های سپاه، فعال شدن قرارگاه شهید فهمیده و تشکیل کمیته‏های اجرای مراسم را از جمله اقدامات انجام شده به منظور اعزام زائران فیروزکوهی حرم مطهر امام برشمرد.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول