اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/فراق یار/

روزهای 14 و 15 خرداد مسافران فرودگاه امام از مسیر تهران ساوه تردد کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی (ره) گفت: مسافران روزهای 14 و 15 خرداد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از مسیر تهران‌ ساوه تردد کنند.

روزهای 14 و 15 خرداد مسافران فرودگاه امام از مسیر تهران ساوه تردد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، مرتضی دهقان از تمام مسافرانی که در روزهای 14 و 15 خرداد قصد سفر از طریق این فرودگاه را دارند خواست از مسیر جاده تهران ساوه استفاده کنند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: با توجه به اینکه در این دو روز پلیس راهنمایی و رانندگی تدابیر ویژه ترافیکی در اتوبان تهران قم اعمال می‌کند، تمام مسافران برای رسیدن به پروازهایی که از فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی (ره) انجام می‌شود از مسیر جایگزین اتوبان تهران‌ـ ساوه استفاده کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: روز 14 خرداد از ساعت هشت تا 12 تا شعاع 100 کیلومتری فرودگاه‌های تهران بزرگ به جز پروازهای عبوری هیچ پرواز مسافری انجام نمی‌شود.

دهقان در پایان بیان کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با شرکت‌های هواپیمایی فقط در بازه زمانی هشت صبح تا 12 روز 14 خرداد ماه هیچ پروازی در تمام فرودگاه‌های تهران بزرگ از جمله فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی (ره) در نظر گرفته نشده است و تمام پروازها در این روز قبل از ساعت هشت و بعد از 12 انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول