اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت

پرداخت 1700 میلیارد تومان جریمه به معارضان املاک

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از یک‌هزار و 700 میلیارد تومان مبالغ جریمه‌ای است که وزارت ورزش و جوانان به معارضان املاک خود پرداخت کرده است.

پرداخت 1700 میلیارد تومان جریمه به معارضان املاک

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سیداحمد رسولی‌نژاد ظهر امروز در شورای اداری نهاوند از توسعه فضاهای ورزشی در دولت نهم و دهم خبر داد و افزود: بیش از 3 هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که برای تکمیل آنها بیش از 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: این در حالی است که هر ساله حدود 470 میلیارد تومان اعتبار به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته است که اگر این چنین شود تا 10 سال دیگر همچنان پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام نمی‌رسند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اجرای 24 برنامه راهبردی در بخش ورزش، توجه به ورزش‌های پایه و همگانی را مهم خواند و افزود: هیئت‌های استعدادیابی در استان‌های کشور با هدف شناسایی و جذب ورزشکاران امسال آغاز به کار می‌کنند.

وی از تصویب قانون ارسال اعتبارات و کمک به هیئت‌های ورزشی در کشور و واریز مبالغ سهم آنها مستقیم به حساب هیئت‌ها در هر استان خبر داد و ابراز داشت: این مصوبه کمک شایانی به عدالت در کمک به هیئت‌ها خواهد کرد.

فرماندار نهاوند نیز از فعالیت 38 هیئت ورزشی در شهرستان خبر داد و افزود: 256 مدال رنگی در مجموع در سطح کشوری، آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران نهاوند کسب شده که 200 مدال آن در سال 90 به دست آمده است.

اسماعیل زارعی‌کوشا از مصوبه 9 پروژه بزرگ ورزشی در سفرهای هیئت دولت به نهاوند در بخش ورزشی خبر داد و ابراز داشت: احداث سالن باستانی روستای دهفول، احداث خوابگاه بانوان، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی و تکمیل مجموعه بانوان جزو این پروژه‌ها است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز از رشد پنج برابری اعتبارات ورزشی در نهاوند خبر داد و افزود: مجموعه ورزشی بانوان نهاوند که یکی از مجهزترین مجموعه‌های ورزشی بانوان غرب کشور است با 2 میلیارد و 700 میلیون تومان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی سنایی توجه به مشکلات معیشتی به ویژه اشتغال قهرمانان را در نهاوند مهم خواند.

در این نشست مصوب شد 100 میلیون تومان به هیئت‌های ورزشی کمک شود و همچنین زمین چمن مصنوعی روستای گلزرد ایجاد شود.

در پایان نخستین هتل ورزشی نهاوند در چهار طبقه با 30 سوئیت و 2.5 میلیارد تومان کلنگ‌زنی و از استادیوم ورزشی علیمرادیان نهاوند بازدید و مشکلات آن بررسی شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول