اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

ورزش زورخانه‌ای را در عرصه‌های بین‌المللی توسعه دهیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب ورزش زورخانه‌ای را در سطح کشور و عرصه‌های بین‌المللی توسعه بیشتری دهیم.

ورزش زورخانه‌ای را در عرصه‌های بین‌المللی توسعه دهیم

اسماعیل نجار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار‌ فارس در کرمان با تبریک فرا رسیدن سالروز تولد بزرگ مرد تاریخ حضرت علی (ع) اظهار داشت: تولد این امام بزرگ در محل خانه کعبه و شکافته شدن خانه کعبه به هنگام تولد او نشان از عظمت و بزرگی این امام بزرگ دارد، این اتفاق عجیب و این معجزه بزرگ دیگر تکرار شدنی نیست.

وی خطاب به ورزشکاران زورخانه‌ای و پهلوانی استان‌ گفت: شماها باید به خود ببالید، زیرا پس از ذکر نام خداوند بزرگ، نام و یاد حضرت علی است که همواره از زبان شما در درون گود زورخانه جاری است.

نجار خاطر‌ نشان کرد: این رشته علاوه بر تقویت جسم و سلامت انسان، نقش زیادی در ایجاد روح و اخلاق جوانمردی در ورزشکاران دارد، وقتی معنویت و اخلاق ‌در کنار ورزش قرار گیرند، قطعا اثرات و پیامدهای مفیدی در جامعه از خود به جای می‌گذارد.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب این رشته را در سطح کشور و عرصه‌های بین‌المللی توسعه بیشتری دهیم، نیاز این مسئله نیز درخشش ورزشکاران استان در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی است.

نجار گفت: امیدوارم این قهرمانی‌ها همچنان برای استان کرمان ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول