اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران خبر داد

شناسایی سایت ورزش‌های هوایی در اطراف سد گاوشان

خبرگزاری فارس: فرماندار کامیاران از شناسایی یک سایت کشوری ورزش‌های هوایی در اطراف سد گاوشان با همکاری انجمن هوایی کشور خبر داد.

شناسایی سایت ورزش‌های هوایی در اطراف سد گاوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌‌عسکر‌ روحانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از 158 مدا‌ل‌آور کامیارانی ضمن اعلام این خبر، اظهار امیدواری کرد با فعال کردن انجمن ورزش‌های هوایی شهرستان و انجام آموزش‌های مربوطه این سایت را در سطح کشور و جهان مطرح کنیم.

وی به احداث 6 زمین ورزشی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در شهرستان کامیاران اشاره و اظهار کرد: حفظ و نگهداری از امکانات موجود به عنوان یک فرهنگ در کنار توجه به رفع کمبودها، جذب اعتبارات و گسترش فضاهای ورزشی، مشارکت بیشتر بانوان در هیئت‌ها و رشته‌های ورزشی در این شهرستان باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار کامیاران خواستار فعال کردن هیئت‌های قایقرانی و شنا در این شهرستان شد و  گسترش ورزش‌های دوچرخه‌سواری، غواصی،‌ قایقرانی در آب‌های خروشان، ورزش‌های هوایی(پاراگرایدر) با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای مطلوب در منطقه را ضروری دانست.

وی تصریح کرد: تحقق این مهم علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و سلامتی و توسعه ورزش در این شهرستان، زمینه‌ساز برگزاری مسابقات در سطح کشوری و معرفی ورزشکاران و قهرمانان بیشتری به جامعه خواهد شد.

فرماندار کامیاران افزود: ورزش برای رسیدن انسان به رشد فکری بسیار ضروری است چراکه ورزش کردن علاوه بر سلامت جسمی، روح و روان انسان را نیز بانشاط و متعالی می‌سازد.

روحانی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش سه مولفه اساسی برای تکامل جوان است، تصریح کرد: جوانان ما برای رسیدن به کمال و فتح قله‌های سعادت باید عقل و دل خود را با تهذیب و جسمشان را با ورزش کردن هماهنگ کنند.

به گفته وی، هدف از ورزش ترویج محبت، جوانمردی و کرامت انسانی است و کسانی که در میادین ورزشی برای به دست آوردن مدال و یا پیروز شدن دست به تقلب می‌زنند در حقیقت با رفتار خود موجب نابودی اخلاق در ورزش می‌شوند.

وی در پایان استعدادیابی در بحث ورزش را بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از راه‌های تقویت فرهنگ ورزش و فتح قله‌های مختلف ورزشی استعدادیابی در مدارس و سنین پایین است که خوشبختانه این حرکت آغاز شده است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهدای جوایز و لوح‌های تقدیر از مدال‌آوران این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول